به مناسبت آغاز هفته جوان و به یاد شهدای ورزشکار:

غرس ۱۸۰ نهال در استادیوم علی دایی اردبیل اجرا شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۴:۴۱
کد خبر: ۸۳۴۸۱۳
غرس ۱۸۰ نهال در استادیوم علی دایی اردبیل اجرا شد
همزمان با روز جوان طرح کاشت نهال به یاد شهدای استان در استادیوم بیست هزار نفری علی دایی اجرا شد.نشست هم اندیشی با موضوع اشتغال و کسب و کارهای اجتماعی و مجازی از دیگر برنامه های روز آغازین هفته جوان بود.

به گزارش برنا، طرح هر جوان یک نهال گرامیداشت یاد وخاطره ۳۲۸۰ شهید استان با حضور شفیع شفیعی مدیر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ، آقاخانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ،نگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان،هدایت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری ، خداپرست مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ،پوستی رئیس شورای شهر اردبیل ، مهدی زاده رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و  صادق زاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و جمعی از سازمان های مردم نهاد و مدارس در استادیوم بیست هزار نفری علی دایی اجرا و هر نهال کاشت شده با پلاک نامگذاری شدند.

دراین مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بااشاره به اینکه همزمان با هفته جوان ۱۸۰ نهال در استادیوم علی دایی کاشت شد گفت : طرح هر نهال یک جوان با هدف زنده نگداشتن یاد وخاطره شهدای والا مقام استان در شهرهای اردبیل ، مشکین و خلخال اجرا شد.

آقاخانی افزود : این طرح در شهرستان های مشکین و خلخال در ۱۵ اسفند همزمان با هفته منابع طبیعی اجرا شده بود که در شهر اردبیل به علت نامساعد بودن هوا به این زمان موکول شده و امروز خوشبختانه با حضور مسیولان و سازمان های مردم نهاد اجرا شد .

وی بااشاره به اینکه در اجرای این طرح جوانان استان بسیار زحمت کشیدند افزود : در اجرای این طرح ۳ هزار و ۲۸۰ نهال کاشته خواهدشد .

 

نظر شما