هفت استان درگیر بارندگی همراه با باد و طوفان

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۲:۴۹
کد خبر: ۸۳۴۸۲۵
هفت استان درگیر بارندگی همراه با باد و طوفان
سامانه بارشی جدیدی که از بعدازظهر سه‌شنبه وارد کشور می شود و تا اوایل هفته آینده تداوم دارد، هفت استان را درگیر بارندگی همراه با باد و طوفان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، استانهای خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان بار دیگر موج دوم بارش های را تجربه خواهند کرد، موضوعی که رئیس جمهوری دستور داد استانداران با بسیج و هم افزایی همه دستگاه ها و نهادها و اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری، آمادگی کامل برای رویارویی با این پدیده جوی پیش رو را داشته باشند.

پیش بینی های هواشناسی همچنین نشان می دهد این موج جدید استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، اردبیل، گیلان و همچنین جنوب شرق ایلام، شمال و شرق خوزستان و شمال غرب چهارمحال و بختیاری را هم با رگبار، رعد و برق و وزش با سرعت 45 تا 70 کیلومتر بر ساعت درگیر خواهد کرد.

درحالی که پیش بینی ها از موج دوم بارندگی ها خبر می دهد از نقاط مختلف کشور گزارش شده است که بارندگی های اخیر موجب تخلیه برخی مناطق، تخریب شماری از خانه های روستایی و بسته شدن تعدادی از راههای استانی شده است.

نظر شما