همزمان با میلاد حضرت علی اکبر؛

استاندار اردبیل به مناسبت هفته جوان پیامی صادر نمود

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۶:۱۹
کد خبر: ۸۳۴۸۵۳
استاندار اردبیل به مناسبت هفته جوان پیامی صادر نمود
اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با صدور پیامی ضمن تبریک سال روز ولادت مسعود حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان از همه جوانان استان که برای صیانت از عزت، سربلندی و استقلال این مرزو بوم تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش برنا،متن پیام به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم
  جوانان؛ عاملی مهم در پویایی و توسعه همه جانبه کشور هستند که با  فعالیت مستمر و جهادی،  توسعه و پیشرفت جامعه را شتاب بخشیده، آینده ای روشن برای خود و هم نوعان شان رقم می زنند و در این بین جوانان غیور استان  اردبیل که همواره با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، بهره مندی از تعهد ، تخصص و همت ستودنی شان ، منشا خیر و موفقیت های غرورآفرین در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، هنری و... بوده اند سرمایه های بسیار مهم ما به شمار می روند.

اینک که در آستانه 11 شعبان، سال روز ولادت مسعود حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان قرار گرفته ایم، اینجانب با تبریک فرارسیدن این مناسبت های مبارک ، از  همه جوانانی که با نهایت پاکدامنی، خیرخواهی و هوشمندی و در ادامه راه پرافتخار شهدا ، به انحای مختلف  برای صیانت از عزت ، سربلندی و استقلال این مرز وبوم الهی تلاش می کنند تشکر و قدردانی می نمایم و از  پروردگار قادر متعال مسالت می کنم همه این عزیزان را مشمول عنایات، توفیقات و الطاف بی پایان خویش قرار دهد. 
 
                                                   اکبر بهنام جو 

                                        استاندار اردبیل

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز