مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری لرستان:

انهدام ۱۰ کوره زغال گیری در ارتفاعات معمولان

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۱:۴۰
کد خبر: ۸۳۴۸۹۷
انهدام ۱۰ کوره زغال گیری در ارتفاعات معمولان
" شیرزاد نجفی "از انهدام ۱۰ کوره زغال گیری در ارتفاعات کوه های روستای علی مهدی سر فراش ازتوابع بخش معمولان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نجفی در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد : در پی گزارشات مردمی مبنی بر قطع درختان بلوط و زغال گیری در ارتفاعات کوه های بالادست روستای علی مهدی سر فراش بخش معمولان  ، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان به محل اعزام شدند که پس از کوه پیمایی چند ساعته، توانستند کوره های زغال را منهدم و زغال ها را ضبط نمایند.

او با بیان اینکه وجود جنگل ها و مراتع در جلوگیری از سیل می تواند نقش بسزایی داشته باشد  ،افزود : بهره برداری های غیر اصولی و غیر قانونی انسان ها از منابع طبیعی نه تنها باعث برهم زدن تعادل اکوسیستم، بلکه باعث وجود پدیده هایی همچون سیل می شود.

نجفی ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال ،تصریح کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال،با قطع درختان اقدام به تخریب عرصه های جنگلی می کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری  لرستان ، حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ایی همگانی دانست و خاطر نشان کرد: شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارشات مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه های ملی می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز