مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی؛

شرکت های نفتی استان دومین محموله کمک های خود را به مناطق سیل زده ارسال کردند

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۷:۱۳
کد خبر: ۸۳۴۹۰۸
شرکت های نفتی استان دومین محموله کمک های خود را به مناطق سیل زده ارسال کردند
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی گفت: دومین محموله کمک های شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی این استان به مناطق سیل زده در استان لرستان ارسال شد.

به گزارش برنا از اراک ، عبدالله گیتی منش  افزود: عمده کمک های شرکت های نفتی استان مرکزی شامل 25 دستگاه گاز، 50 دست ظروف تفلون و یک کامیون آب معدنی به ارزش 500 میلیون ریال است مه به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شد. 

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز اولین محموله کمک های شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی استان مرکزی شامل 27 دستگاه یخچال به ارزش 650 میلیون ریال به استان لرستان ارسال شد. 

وی ادامه داد: علاوه بر این اقلام دیگری از قبیل چادر، پتو، آب معدنی و انواع کنسرو نیز از سوی این شرکت جمع آوری با حضور مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره)، سپاه روح الله و مدیرکل ستاد بحران استانداری مرکزی به مناطق سیل زده در استان لرستان ارسال شد. 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی بیان کرد: کمک های مردمی به خصوص ارسال کالاهای اساسی و اعزام نیروهای فنی و مهندسی، تسریع در امدادرسانی و ساماندهی مناطق سیل زده را به دنبال دارد که در این شرایط انتظارات از شرکت ها و واحدهای تولیدی بیشتر از دیگر اقشار جامعه است. 

 

نظر شما