رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

باید ظرفیت‌ها و مخاطرات پیش روی خودمان را شناسایی کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۱:۴۴
کد خبر: ۸۳۴۹۳۳
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمن به دنبال گرفتن اراده استقامت و ایستادگی مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت‌الاسلام محمد قمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تبلیغات خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از نکات مهم که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به آن اشاره شده است خودآگاهی است و همین نکته باعث شد علی رغم تمام دشمنی‌ها و در شرایطی که همه چیز علیه ما بود انقلاب به پیروزی برسد.

وی افزود: در شرایط فعلی باید ظرفیت‌ها و مخاطرات پیش روی خودمان را شناسایی کنیم و در این راستا عمق استراتژیک دشمن و عمق استراتژیک سپاه خودمان را رصد کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مساجد و هیئات مذهبی و تشکل‌های فرهنگی عناصر مهم در سپاه انقلاب هستند و ما باید از این سرمایه‌ها به صورت ویژه استفاده کنیم و در راستای هم افزایی این عناصر گام برداریم.

وی گفت: اشراف به احوال امروز انقلاب برای برنامه ریزی ها نکته بسیار مهمی است و در این راستا جلوی هر گونه کج روی را خواهیم گرفت و اراده بر استقامت و ایستادگی در مقابل دشمنان در بین آحاد جامعه باید تقویت شود چرا که دشمن به دنبال گرفتن همین اراده از مردم است.

قمی تصریح کرد: جریان مؤمن انقلابی وظیفه سختی در راستای اجرای گام دوم بر عهده دارند و عزم ما در سال‌های پیش رو خادمی و حمایت از این جریان است. شهادت طلبی و روحیه جهادی در شرایط فعلی پیش برنده انقلاب است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: اولین اقدامی که در بدو ورود به سازمان انجام دادم بازدید از حاشیه شهر مشهد بود و من بیش از بیست سال است که با حاشیه شهر مشهد آشنایی دارم و مدیریت جدید نیز باید به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: ما موظف به همگرایی با دستگاه‌های دولتی، آستان قدس و حوزه‌های علمیه هستیم و براساس بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب به دنبال ارتقا نیستیم بلکه به دنبال تحول هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز