معاون هواشناسی استان کرمانشاه:

کرمانشاه بارانی می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۰:۳۰
کد خبر: ۸۳۴۹۷۶
کرمانشاه بارانی می‌شود
هشدار وزش باد با سرعت 60 تا 80 کیلومتر و سامانه ناپایداری از آواخر امروز (27 فروردین) وارد جو کرمانشاه می‌شود که باعث بارندگی و وزش باد در نقاط مختلف استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی‌محمد زورآوند معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: آواخر وقت امروز(سه‌شنبه) سامانه بارشی به کرمانشاه  ورود پیدا می‌کند که  باد با سرعت 60 تا 80 کیلومتر در ساعت وزش دراد و این یک هشدار است.

او افزود: سامانه ناپایداری از آواخر امروز (27 فروردین) وارد جو  کرمانشاه می‌شود که باعث بارندگی و وزش باد در نقاط مختلف استان خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌ها برای فردا (28 فروردین) بیشتر خواهد بود، اما شدت بارندگی‌ها چندان زیاد نیست.

زورآوند پدیده مهم جوی فردا را وزش باد شدید دانست و پیش‌بینی کرد، سرعت وزش باد به 60 تا 80 کیلومتر در ساعت برسد.

او شدت وزش باد را مربوط به نواحی مرکزی و شرقی استان کرمانشاه اعلام کرد و افزود: در روز پنجشنبه مقداری از شدت ناپایداری کاسته می‌شود، و برای روز جمعه و شنبه هفته آینده (30 و 31 فروردین) بارش‌های بیشتری در جو استان کرمانشاه خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌ها همراه با تگرگ و رعد و برق خواهد بود و ممکن است باعث آبگرفتگی در نقاط مختلف کرمانشاه شود.

زورآوند ادامه داد: شدت بارش‌ها مربوط به جنوب و جنوب شرق استان کرمانشاه و همچنین منطقه اورامانات است.

او از کاهش دما به دنبال فعالیت این سامانه بارشی در جو استان کرمانشاه هم خبر داد و افزود: کاهش دما فقط برای دمای روزانه رخ می‌دهد و تغییر محسوسی در دمای شبانه نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز