فرماندار کرمانشاه:

باید "اتاق فکر" پیگیری مسائل جوانان تشکیل دهیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۸:۲۹
کد خبر: ۸۳۴۹۹۱
باید اتاق فکر پیگیری مسائل جوانان تشکیل دهیم
فرماندار کرمانشاه بر ضرورت تشکیل "اتاق فکر" پیگیری مسائل جوانان در کرمانشاه تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه که امروز(27 فروردین) در فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد، با تاکید بر اینکه جلسات مرتبط با ساماندهی امور جوانان باید جلسات غنی بوده و حل مشکلات جوانان را به دنبال داشته باشد، گفت: باید یک اتاق فکر برای پیگیری مسائل مرتبط با جوانان در کرمانشاه تشکیل شود.

او ادامه داد: این اتاق فکر باید برای مسائل جزیی جوانان هم برنامه داشته باشد و پیشنهاد می‌شود که از اساتید توانمند و خوش فکر استان برای تشکیل این اتاق فکر استفاده شود.

فرماندار کرمانشاه گفت: باید در این اتاق فکر موضوع‌های مختلف در ارتباط با جوانان مثل ازدواج، اشتغال و... مطرح شود، ضمن اینکه مسائل و موضوع‌ها مرتبط با آسیب‌های اجتماعی جوانان نیز باید در جلسات این اتاق فکر مورد توجه قرار گیرد.

رنجبر با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای ایجاد نشاط اجتماعی در سطح جامعه، گفت: ورزش‌های همگانی می‌تواند زمینه ساز ایجاد شور و نشاط اجتماعی باشند.

او افزود: ورزش های همگانی زمینه‌ساز وحدت در جامعه هستند.

فرماندار کرمانشاه بر اهمیت برنامه‌ریزی برای ترویج ورزش‌های همگانی در همه نقاط به ویژه در منطقه روستایی تاکید کرد و گفت:  زلزله، سیل و دیگر مشکلات روحیه جوانان را خراب کرده است.

رنجبر بر ضرورت برنامه‌ریزی برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و بر اهمیت توجه به جوانان روستایی به ویژه در هفته جوان تأکید کرد و اظهارکرد: نباید جوانان روستایی را فراموش کنیم.

او افزود: باید چند روستا را به عنوان پایلوت انتخاب کرده و برنامه‌های حوزه جوانان را برای آن روستاها نیز برگزار کنیم، کما اینکه در دو سال گذشته نیز جشنواره‌های بومی محلی خوبی در سطح روستاهای حوزه شهرستان کرمانشاه برگزار شده است.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه به انجام کارها و برنامه‌های روتین عادت کرده‌ایم در حالی که تنها با تغییر با برنامه‌ریزی می‌توان به حل مشکلات جامعه امیدوار بود، گفت: نباید به برگزاری مراسم مختلف و از جمله برنامه‌های ورزشی با حضور مسئولین در هفته جوان دلخوش کنیم، باید به متن جامعه رفته و برای جوان‌ها برنامه داشته باشیم.

رنجبر ادامه داد: اگر مثلاً برای حجاب جلسه می‌گذاریم نباید فقط از زنان و دختران چادری در این جلسات استفاده کنیم، چرا که این راه را در گذشته رفته‌ایم و به نتیجه هم نرسیده‌ایم و لذا باید به دنبال کارهای جدید بوده و پای جوانان به اصطلاح بدحجاب را به این گونه جلسات باز کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز