معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:

جوانان برتر و نخبه کرمانشاهیهمزمان با هفته جوان تجلیل می‌شوند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۶:۰۵
کد خبر: ۸۳۵۱۲۱
جوانان برتر و نخبه کرمانشاهیهمزمان با هفته جوان تجلیل می‌شوند
در هفته جوان جلسات ارائه شده مشاوره توسط بهزیستی به جوانان به صورت نیم بها و رایگان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی فتاحیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان از جوانان برتر و نخبه استان کرمانشاه تجلیل می‌شود.

او درباره اهم برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت هفته‌جوان افزود: جشنواره نشاط و امید به صورت همزمان در شهرستان‌های استان به جز شهرستان کرمانشاه در روز بیست و هشتم فروردین اجرا خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در این جشنواره از جوانان فعال در عرصه‌های مختلف که از سوی ادارات امور عشایری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فناوری اطلاعات و … معرفی شده‌اند تجلیل می‌شود.

فتاحیان از دیدار سه تن از جوانان با مفاخر استان کرمانشاه خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت هفته‌جوان کرسی‌های آزاد اندیشی در مرکز استان و شهرستان‌ها با محوریت دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

او افزود: این هفته برنامه پیاده راه جوان راه‌اندازی می‌شود واین برنامه، برنامه‌ای جذاب است که به همراه تئاتر خیابانی و برنامه‌هایی شاد توسط معاونت فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان اجرا خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همچنین  راه‌اندازی اتوبوس جوان با همکاری هیأت پزشکی و جمعیت هلال‌احمر، دیدار جوانان با استاندار و فرمانداران و نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه توسط مسئولین ادارات، برگزاری مراسم گلباران و غبارروبی مزار مطهر شهدا انجام خواهد شد.

فتاحیان از برگزاری همایش‌های ورزشی خبر داد و افزود: در هفته جوان جلسات ارائه شده مشاوره توسط بهزیستی به جوانان به صورت نیم بها و رایگان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز