گزارشات واصله و سیر نزولی ورزش پهلوانی و زورخانه ای البرز عذاب آور است / دیگر جایی برای حمایت باقی نمانده بود

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۷:۲۰
کد خبر: ۸۳۵۱۹۹
گزارشات واصله و سیر نزولی ورزش پهلوانی و زورخانه ای البرز عذاب آور است / دیگر جایی برای حمایت باقی نمانده بود
​رئیس فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای با باین این که " گزارشات واصله و سیر نزولی ورزش پهلوانی و زورخانه ای البرز عذاب آور است " گفت: دیگر جایی برای حمایت از عملکرد رئیس هیئت باقی نمانده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای صبح امروز در مجمع فوق العاده هیئت ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای انتخاب رئیس هیئت استان البرز، همه ی ما با توجه به سابقه ی ورزشی خوب ایشان فکر می کردیم که بهترین گزینه برای ریاست هیئت انتخاب شده، اما اکنون باید اعتراف کنم که این انتخاب به هیچ عنوان مناسب نبود.

وی افزود: بنده خود را بخاطر حمایت و صبر زیادی که در خصوص رئیس هیئت انجام دادم به نوعی مقصر می دانم، چرا که از مدت ها پیش هم شخص مدیرکل و هم پیشکسوتان، دلسوزان و ورزشکاران ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان البرز نسبت به عملکرد و اقدامات این فرد اعتراض داشتند، اما ما می خواستیم که با صبر و تدبیر اوضاع درست شود.

جوهری اضافه کرد: بدون تردید استان البرز با این همه پتانسیل و نیروی انسانی علاقمند و توانمند می بایست به مسیر رشد و توسعه و درخشش در سطوح مختلف ملی با قدرت ادامه می داد، اما متاسفانه عملکرد ضعیف و نزول هیئت در این مدت کاملا محسوس و مشخص است.

وی با بیان این که " گزارشات واصله و سیر نزولی ورزش پهلوانی و زورخانه ای البرز عذاب آور است " گفت: حضور این فرد جایگاه ریاست هیئت و عملکرد ضعیف و پر شائبه ی وی، برای خود من یک ضربه ی روحی و روانی بزرگ بود.

رئیس فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای البرز تاکید کرد: صبر، حمایت و حوصله ای زیادی برای بهبود اوضاع به خرج دادیم اما رئیس هیئت دیگر جایی برای حمایت باقی نگذاشته بود و ادامه ی فعالیتش در این سمت، اصلا به صلاح ورزش پهلوانی و زورخانه ای البرز نبود.

وی خاطرنشان کرد: البته ایشان ورزرشکار بسیار توانمند و موفقی است و امیدواریم باز هم در میادین ورزشی حضور پیدا کند، اما در عرصه ی مدیریت هیئت به هیچ عنوان عملکرد مطلوبی نداشت.

جوهری با بیان این که " استعفای رئیس هیئت به نوعی فرار رو به جلو بود " عنوان کربد: استعفای ایشان دیروز به دست بنده رسید در حالی که از مدت ها قبل بحث تغییر ایشان به دلیل عملکرد نامناسب مطرح شده بود.

وی تصریح کرد: از این که اعضای مجمع اینچنین دلسوزانه نسبت به آینده ی ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان دغدغه دارند قدردانی می کنم و امیدوارم هر چه سریعتر با برگزاری مجمع انتخاباتی فردی شایسته و توانمند در رأس هیئت البرز قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز