غفرانی: سازمان های مردم نهاد می توانند بازوان توانمند دولت در تمامی عرصه ها باشند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۱:۵۵
کد خبر: ۸۳۵۲۰۹
غفرانی: سازمان های مردم نهاد می توانند بازوان توانمند دولت در تمامی عرصه ها باشند
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، سازمان های مردم نهاد را بازوان توانمند دولت در تمامی عرصه ها دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز در نشست صمیمی جوانان، نخبگان و سازمانهای مردم نهاد استان که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از سازمانهای مردم نهاد همواره یکی از سیاست های اصلی دولت بوده ودر سالیان اخیر نیز این مهم رشد و توسعه ی چشمگیری در کشور هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی داشته است.

وی افزود: خوشبختانه استان البرز در حوزه سازمانهای مردم نهاد جوانان، سرآمد کشور است و بیشترین تعداد سمن ثبت شده ی فعال را دارد.

غفرانی تأکید کرد: سازمانهای مردم نهاد در تمامی عرصه های مختلف از جمله محیط زیست، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و پزشکی، مذهبی و ... می توانند به یاری کشور بیایند.

وی عنوان کرد: سازمان های مردم نهاد می توانند بازوان توانمند دولت در تمامی عرصه ها باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطر نشان کرد: این مرز و بوم هیچ گاه از اعتماد به جوانان زیان ندیده و بسیاری از تنگناها و دوران سخت کشور از جمله هشت سال دفاع مقدس را با تلاش، ایمان، همت و کوشش جوانان با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته است.

وی تصریح کرد: نمی توان برای حمایت از جوانان تنها شعار سر داد، بلکه باید در عمل اثبات کنیم این قشر مهم و آینده ساز را قبول داریم و حاضریم مسئولیت های بزرگ را به آن ها واگذار نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز