معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خبر داد:

پایش و شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۳:۱۰
کد خبر: ۸۳۵۲۷۱
پایش و شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار  قرار گیرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی، شناسایی و رفع مشکلات آنها اولویت اصلی استانداری این استان در سال جاری است.

به گزارش برنا از اراک ، سعید فرخی در نخستین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی، افزود: پایش و شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی هم در بخش کشاورزی و هم در بخش صنعتی باید در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد. 

وی ادامه داد: حفظ و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تنها با توسعه هدفمند صنایع محقق می شود و باید حمایت از صنایع داخلی جنبه عملیاتی به خود گیرد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: نقش آفرینی کارآفرینان در ایجاد اشتغال و رونق تولید و توسعه صنعت از سال های گذشته در استان مرکزی آغاز شده و امروز باید با پیش بینی تسهیلات و امکان سنجی بازار فروش، در حفظ و بقای صنایع تلاش کرد. 

فرخی اظهار داشت: تامین نیازهای مالی واحدهای تولیدی با استفاده از ظرفیت بانک های دولتی و خصوصی یکی از موارد مهم حمایت از تولید است که بانک ها نیز باید در این مسیر نقش خود را به خوبی ایفا کنند. 

وی گفت: جذب سرمایه گذار به خصوص در بخش صنعت فصل جدانشدنی توسعه اقتصادی پایدار در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: پارسال 146 نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شد که 833 مصوبه به دنبال داشت که 551 مصوبه اجرایی و مابقی نیز در دست اقدام و پیگیری است. 

فرخی افزود: مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات با بانک ها، بیمه ها و امور مالیاتی است که انتظار می رود این دستگاه ها در راستای حمایت از تولید با واحدهای تولیدی همکاری کنند. 

وی با بیان اینکه نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری حجت را برای مسئولان تمام کرد، اظهار داشت: آحاد مردم و مسئولان باید در راستای تحقق منویات معظم له که عزت و توسعه ایران اسلامی را به دنبال دارد، تلاش کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز