امام جمعه کرمانشاه:

امروز ایران اسلامی در تمامی شئون سرافراز و قدرتمند است

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۷:۳۹
کد خبر: ۸۳۵۷۹۶
امروز ایران اسلامی در تمامی شئون سرافراز و قدرتمند است
حرف‌های آمریکا درباره سپاه به درد خودش می‌خورد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مراسم رژه روز ارتش در شهر کرمانشاه گفت: حرف‌ها و تهدیدهای آمریکا علیه سپاه به درد خودش می‌خورد.

او به حضور ارتش در کنار مردم در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: ارتش‌یان در عرصه‌های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده و نمونه‌های این حضور را در حوزه‌های مختلف از جمله در خنثی کردن کودتاها و در عملیات‌های مهم و ماندگار سال‌های دفاع مقدس می‌توان شاهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امسال روز ارتش را در حالی گرامی می‌داریم که ارتش‌یان بسیاری کنار مردم سیل‌زده حضور دارند و در مدت بیست و چند روزی که از حادثه سیل در کشور گذشته شاهد حضور پررنگ ارتش‌یان در خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده کشورمان بوده‌ایم.

آیت‌الله علما در ادامه با بیان اینکه نیروهای نظامی ایران اسلامی از محبوبیت فوق‌العاده‌ای بین مردم برخوردارند، اظهار کرد: آمریکا به طور قاطع این معنا را متوجه شده و اینکه امروز سپاهیان ما را در موضع اتهام قرار داده نشان از این دارد که ارتش، سپاه و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی از متن مردم هستند.

او افزود: وقتی ترامپ سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار داده، در واقع بیش از ۸۰ میلیون ایرانی را در این لیست قرار داده است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا از تنگنا و اینکه دیگر کاری نمی‌تواند انجام بدهد دست به این گونه اقدامات می‌زند.

آیت‌الله علما ادامه داد: امروز ایران اسلامی در تمامی شئون سرافراز و قدرتمند است.

او افزود:  آمریکا و غیر آمریکا کوچک‌تر از آن است که بخواهند بین مردم ایران اختلاف بیندازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی برادرانه در کنار نیروهای نظامی و انتظامی ایستادگی کرده و تهدیدهای آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه به درد خودش می‌خورد، چرا که امروز ایران اسلامی کشور مقتدر در خاورمیانه است.

آیت‌الله علما در ادامه از نظامیان از ارتش و سپاه گرفته تا نیروی انتظامی، بسیج و مرزبانی خصوصاً هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه برای حضور جانانه در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در قضیه بارندگی‌های اخیر تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز