معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی "شطرنج" شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۷:۲۷
کد خبر: ۸۳۵۸۱۶
کرمانشاه میزبان مسابقات بین‌المللی شطرنج شد
باتوجه به برگزاری موفقیت‌آمیز این مسابقات و نیز پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های مناسبی که در بحث میزبانی مسابقات بین‌المللی داریم، برگزاری رقابت‌های بین‌المللی شطرنج به کرمانشاه واگذارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج "جام بیستون"  به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت:  این مسابقات از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او افزود: رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام بیستون با حضور 160 شطرنج باز مطرح داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از حضور ورزشکاران هشت کشور آسیایی و اروپایی در این مسابقات خبرداد و گفت: نپال، پرتغال، ارمنستان، چین، عراق، افغانستان، اتریش و دانمارک کشورهایی هستند که شطرنج بازان خود را برای حضور در این مسابقات به کشورمان اعزام خواهند کرد.

عزیزی ادامه داد: از ایران هم استادان بین‌المللی و برجسته این رشته در مسابقات شطرنج جام بیستون شرکت می‌کنند.

او محل برگزاری این مسابقات را سالن شش هزار نفری مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه اعلام کرد و افزود:  در زمستان گذشته نیز کرمانشاه میزبانی مسابقات کشوری شطرنج جام بیستون با حضور 10 استان کشور را برعهده داشت.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به برگزاری موفقیت‌آمیز این مسابقات و نیز پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های مناسبی که در بحث میزبانی مسابقات بین‌المللی داریم، برگزاری رقابت‌های بین‌المللی شطرنج به کرمانشاه واگذارشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز