استاندار کرمانشاه:

اقلیم چهار فصل کرمانشاه از ثروت‌های بزرگ است

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۷:۰۲
کد خبر: ۸۳۵۸۳۱
اقلیم چهار فصل کرمانشاه از ثروت‌های بزرگ است
کریدور گردشگری کرمانشاه با ثبت جهانی اورامانات برابری می‌کند و کریدور گردشگری بیستون - تاق‌بستان می‌تواند در حوزه توسعه گردشگری و خدمات بسیار پر رنگ باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه گردشگری استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری گفت: کریدور گردشگری بیستون – تاق بستان اقدام بسیار ارزشمندی در حوزه گردشگری استان است و با ثبت جهانی اورامانات برابری می کند.

او افزود: خدمات یکی از راه‌های توسعه استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه گفت: کریدور گردشگری بیستون - تاق‌بستان می‌تواند در حوزه توسعه گردشگری و خدمات بسیار پر رنگ باشد.

بازوند ادامه داد: اقلیم چهار فصل کرمانشاه از ثروت‌های بزرگ استان کرمانشاه است.

او افزود: این کریدور گردشگری اقدام بسیار ارزشمند است که با ثبت جهانی اورامانات برابری و به ثبت آن نیز کمک خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه با ابراز رضایت از مطالعات انجام شده طراحی کریدور، از میراث فرهنگی و متولیان امر تقدیر و تشکر و کرد و گفت: در صورتی که امکان سنجی در هشت روستای هدف انجام نشده، باید این کار صورت گیرد.

بازوند با تاکید بر اینکه آزاد راه پلیس‌راه بیستون - حمیل که بخشی از کریدور را در بر می‌گیرد باید جدی گرفته شود و ادامه داد: آزاد راه بیستون – همدان هم که در آینده ساخته می‌شود باید در طرح دیده شود.

او افزود: باید طرح تامین آب و طرح‌های اجرایی این محور نیز مشخص شود.

استاندار کرمانشاه گفت: مشکلات محیط زیستی و نوع وسیله تردد گردشگران در این محورهم باید طراحی شود.

بازوند ادامه داد: ایده خلاقانه و شگفت‌انگیزی که قرار است در این محور اجرا شود، باید در سال نخست احداث کریدور طراحی و ساخته شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این طرح باید در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب برسد، اظهار امیدواری کرد که در نیمه دوم سال 98 شاهد فراخوان سرمایه گذار باشیم.

بازوند با تبریک 29 فروردین روز ارتش، گفت: ارتش در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و بحران‌های اخیر کشور خصوصاً زلزله کرمانشاه خوش درخشیده و جمله تاریخی امام(ره) 'ارتش برای مردم' را خوب تفسیر کرده‌اند.

نظر شما