جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا؛

بانوی وزنه بردار کردستانی عازم کشور چین می شود

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۴:۵۲
کد خبر: ۸۳۶۱۱۶
بانوی وزنه بردار کردستانی عازم کشور چین می شود
الناز باجلانی وزنه بردار کردستانی همراه با اولین گروه تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم چین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که گزینش نفرات المپیک ۲۰۲۰ نیز محسوب می شود از روز پنجشنبه ۲۹ فروردین به میزبانی کشور چین آغاز می‌شود.

ایران در بخش زنان از دسته ۵۵ کیلوگرم و در مردان از دسته ۸۱ کیلوگرم نماینده دارد.

تیم وزنه برداری ایران در دو گروه به این مسابقات اعزام می شوند که گروه اول بامداد امشب پنجشنبه 29 فروردین ماه رهسپار چین هستند و گروه دوم از وزنه برداران کشورمان نیز یکشنبه هفته آینده عازم محل مسابقات خواهند شد.

در گروه اول، مصطفی جوادی، مسعود چترایی، علی میری، سید ایوب موسوی در تیم مردان و پوپک بسامی، مریم زارع، ابریشم ارجمند خواه، الناز باجلانی و سیده الهام حسینی از تیم بانوان حضور دارند.

محمدحسین برخواه و اکبر خورشیدی سرمربی و مربی تیم مردان، بهرامی نایب رییس بانوان و مریم امرالله مربی تیم بانوان گروه اول را همراهی می‌کنند.

الناز باجلانی بانوی وزنه بردار خوش آتیه کردستانی نیز پس از گذراندن اردوهای آماده سازی تیم ملی به عنوان نماینده استان در وزن 64 کیلوگرم همراه با سایر ملی پوشان کشورمان به چین سفر خواهد کرد.

گفتنی است؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر نینگو کشور چین برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز