امام جمعه خرم آباد:

نیروهای مسلح و نظامی و امنیتی ما مظهر اقتدار نظام هستند/ هزینه‌های دولت برای جبران خسارات سیل کم شود

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۴:۲۴
کد خبر: ۸۳۶۱۱۹
نیروهای مسلح و نظامی و امنیتی ما مظهر اقتدار نظام هستند/ هزینه‌های دولت برای جبران خسارات سیل کم شود
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت:دولت برای جبران خسارات سیل از هزینه‌های جاری کم کند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آیت الله میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه روز نیمه شعبان روز امید و عدالت است،اظهار کرد:  امام زمام امیدبخش و عدالت‌گستر جامعه است؛ فرهنگ انتظار، فرهنگ عبادت و امید بوده و انسان‌ساز و تربیت‌کننده است و زمینه‌ساز مبارزات جهانی برای عدالت و امید به زندگی در جهان است.

او سربازان گمنام امام زمان را چشمان بینای انقلاب اسلامی و حافظان امنیت در کشور دانست وافزود:  تلاش نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات و مجاهدت‌های خاموش این عزیزان برای برقراری امنیت و عدالت است.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی که نیروهای امنیتی ما دارند زبانزد دستگاه‌های امنیتی دنیا است،تصریح کرد :خدمات وزارت اطلاعات در حوزه امنیت و مبارزه با قاچاق و موادمخدر و ضربه زدن به باندهای فساد و معاندین نظام بسیار برجسته است و جای تقدیر و تشکر دارد.

خطیب نماز جمعه خرم آباد در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن اشاره به  دوم اردیبهشت و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سپاه  را یک نهاد مردمی، انقلابی و ولایی  عنوان کرد و گفت: عملکرد چهل ساله سپاه یک مشخصه دارد و آن مشخصه این است که این عملکرد چهل ساله موجب خشم و عصبانیت دشمن و موجب امید و شادی و عطوفت برای مردم ایران اسلامی است.

آیت الله میرعمادی خاطر نشان کرد: سپاه نقشه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرده  و داعش و القاعده را از بین برده و از حریم حرم برای دفاع از ارزش‌ها تلاش کرده است.

 او با بیان اینکه سپاه تهدیدی برای استکبار جهانی است، تاکید کرد: سپاه در جهت توسعه کشور و تحریم زدایی اقدامات بزرگی انجام داده است.

 آیت الله میرعمادی با اشاره به روز ارتش ،یادآورشد:  امروز ارتش امتحان خود را پس داده و به عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی تجهیزاتش برای کمک به ملت است.

او ادامه داد: در حادثه سیل  اخیر ارتش جزو اولین گروه‌هایی بوده که به داد مردم رسیده است، این یعنی اینکه جان را برای مردم، انقلاب و نظام فدا کردند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح و نظامی و امنیتی ما مظهر اقتدار نظام هستند،خاطر نشان کرد: قدرتمندی و موفقیت انقلاب در کنار هم قرار گرفتن نیروهای مردمی، جهادی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مقام معظم رهبری راه جبران خسارت‌ها را به دولت نشان دادند و اگر از این راه‌ها بهره گرفته شود می‌توان خسارت‌ها را جبران کرد.

او با بیان  اینکه هزینه‌های دولت باید کم شده و سفرهای خارجی مسوولان نیز باید کم شود،افزود: این هزینه‌ها را کاهش داده و جبران خسارت سیل شود و از ظرفیت مردمی و کمک‌های مردمی، خیران و نیکوکاران نیز استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز