آغوش باز شهر به روی سمن‌ها

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۶:۳۳
کد خبر: ۸۳۶۱۵۷
آغوش باز شهر به روی سمن‌ها
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا از آغوش باز این مؤسسه و همچنین روزنامه مردم مشهد به روی سمن‌های فعال استان در حوزه‌های متنوع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید خرمی که پنجشنبه گذشته مهمان جمعی از جوانان استان در محل خانه جوانان این استان بود، گفت: هر فردی که به سراغ مؤسسه و روزنامه شهرآرا آمده، دست خالی برنگشته است و ما آرزومندیم که در حوزه جوانان با شما همکاری‌های لازم را داشته باشیم.وی ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت‌بدنی را خیانت به جوانان دانست و ابراز امیدواری کرد: برای بهبود وضعیت رسیدگی به امور جوانان باید هرچه سریع‌تر این وضعیت به حالت قبل بازگردد.

مدیرمسئول روزنامه شهرآرا ادامه داد: جوانان با فعالیت‌های اجتماعی گسترده می‌توانند خود را به جامعه ارائه دهند و همچنین استقلال مالی می‌تواند یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان‌های مردم‌نهاد

باشد.غلامرضا بنی‌اسدی، نایب‌رئیس خانه مطبوعات خراسان‌رضوی نیز در این نشست صمیمی گفت: جوان باید ظرفیت‌های خودش را بشناسد و بر طبق آن ظرفیت‌ها و استعدادها تلاش کند و متکی به دیگران نباشد. بیشتر مدیران در حوزه رسانه را جوانان تشکیل می‌دهند و با توجه به گسترش فضای مجازی، هر شهروند می‌تواند شهروند رسانه باشد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا و نایب‌رئیس خانه مطبوعات استان پس از این دیدار با حضور در دفتر خبرگزاری برنای رسانه نیز قرار گرفتند. خراسان‌رضوی در جریان روند کاری این رسانه قرار گرفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز