اردبیل سفید پوش شد

بارش باران و برف تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان پیش بینی می شود

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۷:۳۳
کد خبر: ۸۳۶۲۵۲
بارش باران و برف  تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان پیش بینی می شود
بارش برف در بخش زیادی از مناطق مرکزی و جنوب استان اردبیل از عصر روز جمعه آغاز شده و هم اکنون در شهرهای اردبیل ، سرعین ، نیر ، نمین ، مشگین شهر و خلخال بارش برف و در منطقه مغان نیز بارش باران به صورت پراکنده ادامه دارد.

به گزارش برنا،مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل  گفت:بر اساس‌ اخطاریه اداره کل هواشناسی این استان احتمال بارش باران و برف و کاهش دمای هوا بین 8 تا 12 درجه تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان پیش بینی شده است.

فرهاد عبدالعلی ‌پور  افزود: به عموم تولید کنندگان بخش کشاورزی اعم از باغداران، مرغداران، زنبورداران و دامداران توصیه می شود به هشدارها و‌ پیش آگاهی‌ های هواشناسی و توصیه های فنی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی برای محافظت از کندوها ، نهال های جوان ، درختان شکوفه دار و پوشش گلخانه ها و ایجاد سیستم گرمایشی در باغ ها اهمیت دهند.

وی بیان کرد: از شهروندان استان انتظار می رود که نسبت به سالم بودن تاسیسات گرمایشی مرغداری ‌ها و دامداری‌ ها دقت کرده و در صورت نیاز با مسئولان و یا کارشناسان مراکز خدمات و یا مدیریت جهاد کشاورزی محل سکونت خود مشاوره کنند.
مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل هم اعلام کرد که در جاده های استان برف و باران به صورت پراکنده در حال بارش بوده و رانندگان در گذر از آنها با احتیاط رانندگی کنند. 
 

 

نظر شما