معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد؛

تعامل دستگاه های اجرایی برای برگزاری بهتر همایش کودکان ایرانی

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۰:۴۸
کد خبر: ۸۳۶۳۰۵
تعامل دستگاه های اجرایی برای برگزاری بهتر همایش کودکان ایرانی
علی فرخزاد با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی گفت: تمام ظرفیت های استان باید برای برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در نشست تبادل نظر در خصوص برگزاری همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در دوره پیش دبستانی در قزوین، از تمام دستگاه های مربوطه خواست مانند کنگره سه هزار شهید استان با جدیت برای برپایی این همایش با آموزش و پرورش همکاری کنند.

وی اضافه کرد: چهار کلید واژه این همایش شامل هویت، کودک، ایران و اسلام همه از موضوعاتی هستند که به نوعی تمام امور و همه دستگاه ها با حداقل با یکی از آنها مرتبط هستند و در آن نقش دارند.

فرخزاد با تاکید بر اهمیت شکل گیری صحیح هویت و شخصیت کودک ایرانی مسلمان ادامه داد: بسیاری از مسایل امروز کشور از جمله سیل، عدم توجه به محیط زیست و هزینه ها و خسارات فراوانی که برای آن می دهیم همگی ناشی از بی توجهی ما به همین دوره و اهمیت آموزش و فرهنگ سازی است.

وی اظهار داشت: اگر امروز شهرداری هزینه های چند میلیونی برای پسماند انجام می دهد و اگر 35 میلیارد دلار یارانه انرژی در بخش های متخلف پرداخت می شود همگی به خاطر کم توجهی مدیران ما است.

فرخزاد افزود: تمام شهرداری ها و فرمانداری ها باید به نحو مطلوبی در خصوص این همایش ورود کنند و در این میان نقش روستاها نیز نادیده گرفته نشود.

وی با اشاره به تاثیر این همایش در توسعه گردشگری قزوین افزود: با این همایش که در سطح ملی برگزار می شود اهداف چشم انداز توسعه استان از جمله گردشگری قابل تحقق است و می توان با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه های تبلیغ مستقیم به طور غیر مستقیم برای معرفی این شهر به سایر استان ها برنامه ریزی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز