مجری پدافند غیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی:

اقدامات نیروگاه شهیدرجایی در مقابله با حادثه سیل اخیر قابل تقدیر است

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۸:۵۲
کد خبر: ۸۳۶۳۲۹
اقدامات نیروگاه شهیدرجایی در مقابله با حادثه سیل اخیر قابل تقدیر است
شریفی فرد در بازدید از نیروگاه شهید رجایی: اقدامات نیروگاه شهیدرجایی در مقابله با حادثه سیل اخیر قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شریفی فرد مجری پدافند غیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی که در جلسه ستاد مدیریت بحران و پدافندغیرعامل این شرکت حضور داشت، پس از دریافت گزارش عملکرد نیروگاه شهید رجایی در مقابله با حادثه سیل اخیر، از آمادگی مدیریت و کارکنان آن تقدیر کرد.

در ادامه، شریفی فرد از رودخانه ها، مسیل ها، سیل بندهای پیرامون و دیوار شمالی نیروگاه بازدید کرد و اظهار داشت: تهیه نقشه های دقیق از موقعیت محل و استفاده از این نقشه ها به هنگام بروز حوادث، کمک شایانی در مدیریت صحیح بحران سیل خواهد داشت که ضروری است این اقدام در تمامی نیروگاه ها انجام شود.

مجری پدافند غیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی افزود: لازم است به منظور مدیریت بحران های احتمالی، حوادث پیش از آن را مستند کرده و با تحلیل صحیح و آنالیز اتفاقات قبلی، مسیر پیشگیری و یا مقابله با رخدادهایی راکه ممکن است در آینده اتفاق افتد، هموار کرد.

در ادامه، علی فرهور مدیرعامل نیروگاه، گزارشی از اقدامات مقابله ای با سیل اخیر ارائه کرد و به ایجاد خاکریز در مسیر رودخانه جنب نیروگاه، بررسی وضعیت سیل بند واقع در ضلع شمالی نیروگاه، در زمان وقوع سیل اخیر اشاره کرد که موجب هدایت صحیح آب های جاری شد.

علاوه بر اقدامات اخیر در مقابله با حادثه سیل در پیرامون نیروگاه، ارسال مواد و اقلام ضروری به میزان 5 تن به مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان، اقدام انسان دوستانه ای بود که با مشارکت کارکنان این شرکت انجام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز