دکتر روحانی در جمع مردم سیل زده پلدختر :

دولت در کنار مردم پلدختر خواهد بود/ دولت تا اتمام بازسازی در کنار مردم مناطق سیل‌زده خواهد بود/ مسئولیت بازسازی و نوسازی همه منازل ویران‌شده بر عهده وزیر کشور است

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۳:۲۶
کد خبر: ۸۳۶۳۸۰
دولت در کنار مردم پلدختر خواهد بود/ دولت تا اتمام بازسازی در کنار مردم مناطق سیل‌زده خواهد بود/ مسئولیت بازسازی و نوسازی همه منازل ویران‌شده بر عهده وزیر کشور است
رییس جمهور در جمع مردم سیل زده پلدخترگفت: دولت تا اتمام بازسازی خرابی‌ها وو جبران خسارات در کنار مردم مناطق سیل‌زده خواهد بود. .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دکتر حسن روحانی که صبح روز شنبه به لرستان سفر کرده بود در بازدید از مناطق سیل زده پلدختر به مردم این شهرستان ،اظهار کرد: پلدختر جز سرزمین دفاع مقدس است وما در طول هشت سال دفاع مقدس در بسیاری از اوقات در مسیر خوزستان از اینجا عبور می کردیم .

او با بیان اینکه  مردم پلدختر مردمی ایثارگر و فداکار وولایی هستند ،افزود: دست توسل ما امشب به صاحب امشب وفردا است ؛امشب شب ولادت منجی عالم بشریت است ودست توسل ما به سوی آن کسی است که ایران وجهان را نجات خواهد داد وامروز هم در ضل توجهات اوست که ایران ما در برابر همه مشکلات مقاومت وایستادگی کرده است.

دکتر روحانی با بیان اینکه  مردم در این حادثه سیل مهربانی وبرادری وایثار وفداکاری خودرا به خوبی نشان دادند،خاطر نشان کرد: همه در کنار شما آمدند و دیدند که شما در گرفتاری و مشکلات هستید، ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی، در استان لرستآن‌،همه مردم، استان‌های معین، سراسر کشور ایران، علما و روحانیت همه به محضر شما آمدند.

رئیس جمهوربا اشاره به  دستورات لازم به وزیر کشور برای حل هر چه سریع‌تر مشکلات  ،تصریح  کرد:در اینجا اعلام می‌کنم مسئولیت بازسازی و نوسازی همه منازل ویران‌شده بر عهده وزیر کشور است، همین‌جا به وزیر کشور دستور می‌دهم که پل‌دختر و معمولان و روستاهای آسیب‌دیده در این منطقه خسارت‌هایشان بسیار سنگین است در اولویت برنامه خودش قرار دهد.

او ادامه داد: ان‌شاالله قرارگاه بازسازی و سازندگی اولاً زمین لازم را برای خانه شما در همین‌جا مهیا کند، خریداری کند و بلافاصله شروع کند به ساختن منزل‌هایی که تخریب ‌شده و مرمت خانه‌هایی که آسیب‌دیده و همچنین همه کشاورزانی که آسیب دیدند، همه کسبه‌ای که آسیب دیدند و همه تولیدکنندگانی که آسیب دیدند مقررات لازم در روز چهارشنبه در دولت تصویب کردیم، به همه آن‌ها پرداخته می‌شود.

رییس جمهور یادآورشد: در اینجا من به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌گویم که مردم این سرزمین و مردم پل‌دختر و مردم وفادار ایران، مردم پاسدار ایران، مردمی که در دوران هشت سال دفاع مقدس آن‌همه تلاش و فداکاری کردند امروز نیازمند و خواستار آن هستند که دولت با همه توان در کنار مردم باشد و هر چه سریع‌تر در اینجا باید خانه‌سازی شروع شود.

دکتر روحانی تاکید کرد: خسارت کشاورزان و دامداران و همه تولیدکنندگان پرداخت شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه