معاون عملیات انتظامی لرستان:

ثبت بیش از ۶۴۹ هزارتماس مردم لرستان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۳:۱۶
کد خبر: ۸۳۶۴۲۱
ثبت بیش از ۶۴۹ هزارتماس مردم لرستان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰
سرهنگ "حسین نجفی" از ثبت بیش از 649 هزارتماس مردم لرستان با مرکز فوریت های پلیسی 110خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سرهنگ " نجفی" اظهار کرد: تاثیرسامانه تلفنی و پیامکی 110 درموفقیت ماموریت های انتظامی و استقبال گسترده مردم از پلیس 110 نماد مشارکت واعتماد آنان به نیروی انتظامی است.

او ازعملیاتی شدن بیش از 441 هزارتماس مردمی و حضور ماموران انتظامی در صحنه خبرداد و گفت : تعداد تماس های غیرضروری شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 32 درصد از کل تماس ها به میزان بیش از 207 هزار تماس می باشد.

سرهنگ نجفی با اشاره به کنترل و ارزیابی کامل تماس های مردمی و ماموریت های پلیسی انجام شده از سوی مرکز فرماندهی و کنترل ناجا، تاکیدکرد: نتایج این ارزیابی از رضایت 86 درصدی شهروندان از عملکرد پلیس استان در این حوزه حکایت دارد.

معاون عملیات انتظامی لرستان گفت: به طور میانگین روزانه بیش از 1200 ماموریت از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 به گشت های انتظامی درسراسر استان ابلاغ می شود و از همین رو از عموم مردم می خواهیم از تماس های غیر ضروری با تلفن 110 خودداری کنند.

اوبا بیان اینکه سامانه تلفنی و پیامکی 110 در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شهروندان است، تاکید کرد: تماس مردم با این سامانه و گزارش موارد ارتکاب جرم وقانون گریزی یکی از راه های صریح مشارکت در تامین امنیت است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز