فرمانده انتظامی لرستان:

پلیس با تمام توان در مناطق سیل زده حضور دارد /تشدید خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۸:۱۷
کد خبر: ۸۳۶۴۲۳
پلیس با تمام توان در مناطق سیل زده حضور دارد /تشدید خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده
سردارحاجی محمد مهدیان نسب " تامین امنیت و آرامش مردم را اولویت اصلی پلیس برشمرد و گفت: پلیس با تمام توان در مناطق سیل زده حضور دارد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردارحاجی محمد مهدیان نسب " در چهاردهمین جلسه قرارگاه امام علی (ع) با موضوع سیل که در ستاد فرماندهی انتظامی استان  برگزارشد، گفت: پلیس در جهت ایجاد امنیت مردم مناطق سیل زده تا بازگشت شرایط به حالت عادی در کنار هموطنان آسیب دیده حضور شبانه روزی دارد .

او با بیان این که حضور پلیس در مناطق سیل زده ارمغان آور احساس امنیت و آرامش برای شهروندان است ، تامین امنیت و آرامش مردم را اولویت اصلی پلیس برشمرد و گفت: پلیس با تمام توان در مناطق سیل زده حضور دارد و از اموال، جان و ناموس مردم محافظت می کند .

سردار مهدیان نسب با بیان این که گشت های انتظامی در مناطق سیل زده در طول شبانه روز امنیت سیل زدگان را برقرار می کنند و همچنان در کنار آنان خواهد بود یادآورشد : خوشبختانه تا کنون با تلاش همه دستگاهها خدمات رسانی انجام وگزارش نا امنی وجود نداشته است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه بر تشدید خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده تاکید کرد و گفت : با کار مضاعف بایستی نظم را در جامعه حاکم کنیم.

او برقراری نظم ، امنیت و آرامش بالاترین خدمت به مردم دانست و افزود :پلیس افتخار می‌کند که خادم مردم بوده و همانگونه که تا امروز امنیت را در شرایط مختلف برقرار کرده همچنان با تمام وجود در خدمت مردم است.

سردار مهدیان نسب  در پایان به شهروندان توصیه کرد ؛ به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و هرگونه اخبار را از رسانه های رسمی دنبال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز