مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین خبرداد؛

اختصاص ۶۵۰میلیارد ریال به طرح های اشتغال روستایی در قزوین

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۳:۱۹
کد خبر: ۸۳۶۸۳۸
اختصاص ۶۵۰میلیارد ریال به طرح های اشتغال روستایی در قزوین
اکرم نجفی از اختصاص 650میلیارد ریال به طرح های اشتغال روستایی در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: از سال 95 تا 97 بالغ بر 650 میلیارد ریال اعتبار در قالب تفاهم نامه سه جانبه معاونت توسعه روستایی، بنیاد علوی و بانک سینا به طرح های تولیدی در روستاهای استان تخصیص یافته که قابل پرداخت در حوزه های مختلف بوده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: حمایت از تولید و اشتغال در مناطق روستایی امسال نیز در قالب این تفاهم نامه سه جانبه ادامه می یابد.

نجفی بر ضرورت تخصیص تسهیلات تکمیلی به برخی از واحدهای تولیدی که هنوز به بهره برداری نرسیده اند، تاکید کرد و یادآور شد: با تغییر شرایط اقتصادی در 6 ماهه دوم سال 97، تعدادی از طرح های مورد حمایت به مرحله بهره برداری نرسیده اند و نیازمند دریافت تسهیلات کامل هستند.

این مسئول اضافه کرد: به منظور ایجاد انگیزه و رغبت در سرمایه گذاران برای احداث واحدهای تولیدی در مناطق محروم، پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین در این مناطق پیشنهاد می شود تا ارایه طرح در کارگروه ملی و تصویب آن از سوی استان صورت بگیرد.

به گفته او، حمایت از واحدهای پیشرو و دانش بنیان که علاوه بر ایجاد تولید و اشتغال، سهم ‌به سزایی در کاهش مصرف آب و مواد اولیه، کاهش آلودگی های زیست محیطی، بهره وری بالای تولید و استفاده از نیروهای متخصص و تحصیل کرده دارند، در قالب انعقاد این تفاهم‌نامه با شرایط آسان تر در سال آینده به مرحله اجرا گذاشته می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز