استاندار کردستان:

کردستان، میزبان رئیس جمهور / شتاب بخشی بر روند همه جانبه توسعه استان هدف سفر روحانی به کردستان است

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۰:۴۵
کد خبر: ۸۳۶۹۷۲
استاندار کردستان: حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز چهارشنبه به منظور افتتاح چندین پروژه به استان کردستان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ دکتر روحانی در این سفر ضمن دیدار با مردم، چند پروژه نیز در بخش های مختلف کشاورزی، عمرانی و صنعتی را افتتاح خواهد کرد.

چند پروژه عمرانی و اقتصادی نیز همزمان با سفر رئیس جمهوری به کردستان کلنگ زنی می شود که به محض نهایی شدن پروژه ها اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت می گیرد.

استاندار کردستان با صدور پیامی گفت: در اولین سفر رئیس جمهور به کردستان در سال 98 جمعی از وزرا و هیات دولت دکتر روحانی را همراهی می کنند.

استاندار کردستان یادآور شد: نظر به مهمان نوازی و خونگرمی مردم شریف این دیار قطعا مراسم استقبال بی مانندی را رقم خواهیم زد و تمام اقشار جامعه در کنار هم، فرهنگی بودن خود را به نمایش می گذارند لذا از همه مردم بزرگوار استان دعوت می کنم روز چهارشنبه ساعت 9 صبح در استادیوم استقلال حضور بهم برسانند تا برگ زرین دیگری به افتخارات این استان فرهنگی اضافه کنیم.

بهمن مرادنیا درباره هدف از سفر هیات دولت به کردستان گفت: هدف دکتر روحانی از سفر به کردستان شتاب بخشی بر روند همه جانبه توسعه استان است و پروژه های متعددی در زمینه اقتصادی، زیربنایی آماده افتتاح و یا شروع عملیات اجرایی است.

وی در مورد برنامه های رئیس جمهور به کردستان گفت: دکتر روحانی به محض ورود به سنندج بعد از تجدید میثاق با آرمان های شهدای معزز در مزار شهدا، در استادیوم استقلال با مردم مهمان نواز دیدار خواهند کرد و بعد از آن با نخبگان، روحانیون، و فعالان اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به گفتگو می نشیند.

وی افزود: در این سفر نشست شورای اداری برای تصمیم گیری و برنامه ریزی توسعه استان با حضور ریاست جمهور و وزرای مربوطه برگزار می شود.

مرادنیا گفت: بر خودم واجب می‌دانم که از همه مردم شریف استان دعوت کنم که با نشان دادن جلوه‌های فرهنگی و اجتماعی در استادیوم استقلال سنندج راس ساعت ۹صبح، همدلی و همراهی خود را به ثبت برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز