نقش موثر رسانه ها در حل مشکلات جوانان

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۸:۱۲
کد خبر: ۸۳۷۰۰۶
نقش موثر رسانه ها در حل مشکلات جوانان
سرپرست معاونت جوانان خراسان رضوی گفت: مشکلات جوانان در دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان پایش بندی شده که برای حل آن ها نقش رسانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن عزیزی در نشست با مدیران روزنامه ها و خبرگزاری ها ضمن تقسیم ماموریت های معاونت جوانان به دو بخش ستادی و اجرایی تقسیم، اظهار کرد: ماموریت های ستادی، ویژه حل مشکلات جوانان است که در این راستا مشکلات پایش بندی و برای حل آن اقدام می شود.

وی افزود: در دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان بسیاری از این مشکلات پایش بندی شده و نقش رسانه نیز در حل این مشکلات بسیار حائز اهمیت می‌باشد ولی متاسفانه این امر تاکنون اتفاق نیفتاده است

سرپرست معاونت جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: در صورتی کشور به توسعه دست خواهد یافت که امور به جوانان واگذار شود و آن ها در جامعه نقش موثر تری را ایفا کنند.

عزیزی بیان کرد: با تلفیق سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان، به دلیل پیچیدگی و گستردگی مشکلات باعث شده به‌ جوانان آن طور که باید پرداخته نشود و بحث ورزش چون بیشتر دیده می شود، نسبت به جوزه جوانان در اولویت قرار گرفته است.

وی در خصوص سمن های جوانان گفت: اگر سازمان های مردم نهاد جوانان از حمایت سازمان های دولتی بهره مند نشوند، قطعا نمی‌توانند در جامعه تاثیرگذار باشند.

سرپرست معاونت جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه موضوع نشاط و امید، فصل مشترک سازمان های مردم نهاد و رسانه ها است، اذعان کرد: مشکل اصلی سمن ها آن است که اگر قراردادی هم از طرف سازمان های دولتی با سمن ها بسته شود، مناسب اقتضائات و خرجکرد های موضوع مطرح شده نمی باشد و باید راه حلی برای این موضوع پیدا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز