در سفر رئیس جمهور به کردستان؛

هفت پروژه ورزشی در کردستان افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۳:۴۰
کد خبر: ۸۳۷۰۰۷
هفت پروژه ورزشی در کردستان افتتاح می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: هفت پروژه ورزشی در سفر رئیس جمهور به کردستان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

حامد جولایی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان؛ گفت: هفت پروژه عمرانی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان در سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور به کردستان افتتاح می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: ارزش ریالی این پروژه ها بیش از 140 میلیارد ریال است که این پروژه ها به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان قروه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: سالن 1200 نفره شهرستان قروه، استخر سرپوشیده شهرستان دیواندره، سالن پهلوانی و زورخانه ای سریش آباد، سروآباد و یاسوکند، زمین چمن مصنوعی روباز روستا سراب قامیش و سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان از پروژه های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به کردستان است.

جولایی به پروژه های عملیات اجرایی کردستان در این سفر اشاره کرد و گفت: عملیات احداث خانه بوکس سنندج، جاده تندرستی و خانه جوان شهرستان های سنندج، بانه و سقز به ارزش ریالی 19 میلیارد تومان در این سفر آغاز خواهد شد.

وی گفت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به احتمال زیاد در این سفر جلسه ای را با جوانان استان برگزار خواهد کرد و از روند تکمیل سالن شش هزار نفره سنندج نیز بازدید می کند.

نظر شما