با سفر رئیس جمهور به کردستان؛

قطار توسعه کردستان سرعت می گیرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۰:۳۸
کد خبر: ۸۳۷۰۱۵
استاندار کردستان بە مردم استان وعدە داد با سفر ریاست جمهور بە استان قطار توسعە سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در اولین جلسه اداری استان کردستان در سال جدید به سفر روز چهارشنبه دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: اولین سفر رسمی رئیس جمهور به استان ها به کردستان انجام می شود که حایز اهمیت فراوان است.

وی سفر رئیس جمهور به کردستان را از لحاظ بین المللی مهم توصیف کرد و افزود: قطعا حضور رئیس جمهور مورد توجه رسانه های خارجی قرار خواهد گرفت و استقبال باشکوه از رئیس جمهور پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد بود.

مرادنیا اضافه کرد: مردم کردستان همواره مهمان نواز بوده اند و این امر را در استقبال از رئیس جمهور همانند گذشته تکرار خواهند کرد.

وی ادامه داد: علیرغم همه محدودیت های مالی تصمیمات بسیار خوبی برای کردستان گرفته شده که خود دکتر روحانی آنها را اعلام خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به مصوبات قبل از سفر می توانم بگویم با سفر رئیس جمهور قطار توسعە کردستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

استاندار کردستان در ادامە سخنان خود بە نامگذاری سال جدید بە سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری و مشکلات پیش روی تولید و سرمایە گذاری اشارە کرد و اظهار داشت: وظیفه همه مدیران و بانک ها است که با همه توان موانع تولید را بر طرف کنند.

مرادنیا با بیان اینکه در استان هر کسی به سهم و توان خود باید آستین همت را برای تولید و اشتغال آفرینی بالا بزند افزود: لازم است مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها وظایف خود را در رونق تولید و برطرف کردن موانع مشخص و اولویت بندی کنند.

وی در ادامه به بحران سیل در اوائل سال نو در برخی استان های کشور  اشاره کرد و ضمن قدردانی از زحمات نیروهای نظامی و دستگاه های خدمات رسان گفت: از مردم و همه دستگاه ها تشکر می کنم و لازم است مدیران کمک های مجموعه های خود به سیل زدگان را مورد تاکید دوباره قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز