بررسی مسائل و مشکلات معدن طلای آق دره تکاب

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۱:۲۳
کد خبر: ۸۳۷۱۰۸
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی مسایل و مشکلات معدن طلای آق دره تکاب بررسی شد

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، با حضور حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی مسایل و مشکلات معدن طلای آق دره تکاب بررسی و چاره اندیشی شد .

حسینی در این جلسه با اشاره به اینکه برخی گونه های گون ها از سوی منابع طبیعی حفاظت می شود و این امر باعث ایجاد برخی موانع و مشکلات در امور معدنی می شود ، اظهار داشت : باید نوع گون هایی که مدنظر هست و از خاک محافظت و نگهداری میکند اعلام شود تا حفظ این گون ها خود باعث جلوگیری از کار معدن ها و ایجاد مشکلات در خصوص پیشرفت این شهرستان نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه قوانین و مقررات و شرایط کاری باید برای همه یکسان باشد ، اظهار داشت : اگر قوانینی و مقرراتی هست نه تنها بخش خصوصی و معدن طلای آق دره بلکه باید شامل حال بخش دولتی و معدن زره شوران نیز شود و شرایط یکسانی اعمال شود که از این پس خود پیگیر این تبعیض ها و حتی جلوگیری از آن خواهیم بود .

در ادامه این جلسه برخی مشکلات این معدن با حضور مسئولان دیوان محاسبات بررسی و مقرر شد برای پیگیری و رفع ادامه مشکلات جلسه ای با حضور مسئولان اداره کل بازرسی استان برگزار شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز