مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

تئاتر نمایشی با موضوع ترافیک در مدارس قزوین اجرا شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۸:۵۹
کد خبر: ۸۳۷۳۴۶
تئاتر نمایشی با موضوع ترافیک در مدارس قزوین اجرا شد
سعید جهانگیری گفت: به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک در بین کودکان، تئاتر نمایشی با موضوع ترافیک در 25 مدرسه ابتدایی سطح شهر اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اعلام این خبرگفت: ارتقای فرهنگ ترافیک در بین مردم جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی که امروز با آن روبرو هستیم، از طریق فرهنگ سازی مرتفع می شود.

وی عنوان کرد: در این میان با توجه به آمادگی بیشتر کودکان و نوجوانان در پذیرش آموزش ها، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین همواره سعی دارد، آموزش فرهنگ ترافیک به این قشر را از طرق مختلف از جمله اجرای تئاتر و نمایش در مدارس پیگیری کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در روند تحقق این مهم در حال حاضر اجرای تئاتر نمایشی با محوریت ارتقا فرهنگ ترافیک و آموزش قوانین ترافیکی از قبیل نحوه تردد از عرض معابر، استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری و چگونگی استفاده از چراغ راهنمایی به دانش آموزان مقطع ابتدایی در دستور کار است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: برای اجرای این تئاتر نمایشی 25مدرسه ابتدایی سطح شهر قزوین در نظر گرفته شده تا از این طریق دانش آموزان را با قوانین ترافیکی بیش از پیش آشنا کرده و بتوانیم فرهنگ ترافیک را در بین دانش آموزان که شهروندان بزرگسال آینده این شهر هستند، نهادینه کنیم.

 

نظر شما