اولین سالن تیراندازی در تربت جام افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۴:۵۰
کد خبر: ۸۳۷۴۸۸
اولین سالن تیراندازی در تربت جام افتتاح شد
همزمان باهفته جوان و اعیاد شعبانیه اولین سالن تیراندازی تربت جام افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت جام محسن سپهری رئیس اداره ورزش وجوانان  تربت جام در گفتگو باخبرنگار برنا در حاشیه افتتاح فاز اول سالن تیراندازی تربت جام گفت: این سالن با۶ خط اهداف ثابت و ۶ قبضه سلاح مسابقات بادی با اعتباری بالغ بر۵۰میلیون   ریال در مجموعه ورزشی استخر پردیس  ایجاد شده است.

او با بیان اینکه تربت جام  دارای استعداد های خوبی در تیراندازی است ،افزود: امیدواریم با تکمیل فاز های دو وسه  این سالن شاهد شکوفایی ورزش تیراندازی درتربت جام  باشیم.

هوشنگ‌کیانی رئیس هیات تیراندازی تربت جام نیز باتبریک هفته جوان و تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز خوشحالی از اینکه افتتاح سالن تیراندازی تربت جام مصادف با این اعیاد بزرگ است، اظهار کرد:راه اندازی این سالن تیر اندازی در شهرستان تربت جام در بین جوانان مفید و موثر است که امیدواریم با همت وکمک  مسئولان شهرستان  وافتتاح فاز های بعدی ،این مکان به مجموعه ای فرهنگی وورزشی تبدیل شود.

 وی ادامه داد ، انتظار می رود با افزایش تجهیزات و امکانات هیات تیراندازی تربت جام  در آینده در بعد ورزش قهرمانی نیز این رشته ورزشی فعال شهرستان به اهداف خود در ورزش قهرمانی و حضور ورزشکاران این رشته در عرصه رقابت های استانی و ملی دست یابد.

خبرنگار : علیرضافیروزی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز