برگزاری جشنواره نشاط و امید جوانان در سبزوار

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۴:۳۵
کد خبر: ۸۳۷۵۰۴
برگزاری جشنواره نشاط و امید جوانان در سبزوار
رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار از برگزاری جشنواره امید و نشاط جوانان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید نصراله زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: رییس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سبزوار از برگزاری جشنواره امید و نشاط جوانان در محل تالار کاشفی اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان خبر داد.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان ،جشنواره نشاط و امید جوانان به همت دبیرخانه ستاد ساماندهی امورجوانان و مجمع مشورتی جوانان شهرستان و هیئت های ورزشی امروز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه در محل تالار کاشفی سبزوار برگزار گردید.

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار در این مراسم که با نوای مرشدی و اجرای ورزش پهلوانی و زورخانه ای توسط جمعی از قهرمانان کشوری برنامه آغاز شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته جوان به بیان فعالیت های ستاد در این هفته در سطح شهرستان پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی حوزه جوانان افتتاح خانه جوان تا پایان امسال است که تاکنون ساختمان این مجموعه پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی داشته و امیدوارم با اعتبار تخصیصی در سال جاری بتوانیم نسبت به ایجاد مکانی مناسب برای جوانان سبزوار اقدام کنیم.

در ادامه احمد برادران، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نقش جوانان را در بسیاری از عرصه های اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و فرهنگی کشور با اهمیت دانست، همچنین سرمایه‌گذاری روی رشد استعداد جوانان، الگوسازی جوانان و متوجه‌سازی آن‌ها به انجام مسئولیت‌های خطیرشان، نقطه‌ی عطف در مشارکت معنادار جوانان در پروسه‌های دموکراتیک و حفظ ارزش‌های ملی است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از تعدادی از جوانان دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور مسئولین با اهداء لوح سپاس و جوایز تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز