جهت حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی بانوان زیر ۱۹ سال آسیا؛

دو بانوی فوتبالیست کردستانی عازم ویتنام شدند

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۳:۱۲
کد خبر: ۸۳۷۵۵۰
دو بانوی فوتبالیست کردستانی عازم ویتنام شدند
سمیرا محمودپور و فاطمه مخدومی دو فوتبالیست بانوی کردستانی بامداد روز سه شنبه 3 اردیبهشت ماه همراه با تیم ملی جوانان بانوان کشور به ویتنام سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ دور دوم رقابت های فوتبال قهرمانی بانوان زیر ۱۹ سال آسیا با حضور هشت تیم به میزبانی ویتنام برگزار می شود.

این رقابت ها که از روز جمعه ششم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد در دو گروه A و B برگزار می شود.

تیم ملی بانوان کشورمان در گروه B این رقابت ها با تیم‌های کره جنوبی، ویتنام و لبنان همگروه است و در گروه A نیز تیم‌های استرالیا، ازبکستان، میانمار و نپال به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بر طبق این گزارش، تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال کشورمان با ترکیب 23 بازیکن به سرمربیگری کتایون خسرویار بامداد روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه تهران را به مقصد شهر هانوی کشور ویتنام ترک کردند.

سمیرا محمودپور و فاطمه مخدومی دو بانوی فوتبالیست کردستانی نیز پس از گذراندن اردوهای تدارکاتی و کسب آمادگی لازم تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان را در این رقابت ها همراهی می کنند.

رقابت های گروه B فوتبال بانوان آسیا در ورزشگاه YTFC Field شهر هانوی ویتنام و رقابت های گروه A نیز به میزبانی شهر یانگون میانمار برگزار می شود و در پایان از هر گروه دو تیم اول و دوم به مرحله نهایی صعود می کنند .

تیم ملی فوتبال بانوان کشورما در اولین دیدار خود روز جمعه ششم اردیبهشت ماه راس ساعت 19 به مصاف ویتنام میزبان این دوره از رقابت ها خواهد رفت.

گفتنی است، در مرحله نهایی این مسابقات که آبان ماه 98 به میزبانی تایلند برگزار می شود تیم های ژاپن، چین و کره شمالی به همراه کشور میزبان به طور مستقیم حضور خواهند یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز