رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج:

سال گذشته قریب به ۱۸ هزار تن آسفالت در سنندج تولید شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۲:۲۵
کد خبر: ۸۳۷۵۵۲
سال گذشته قریب به ۱۸ هزار تن آسفالت در سنندج تولید شد
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج از تولید و پخش قریب به 18 هزار تن آسفالت در سطح شهر سنندج در طی سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: تولید، توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر به منظور بهسازی و آسفالت معابر، افزایش ایمنی تردد شهروندان در سطح معابر و تسریع در عبور و مرور خودروها واجرای طرح های عمرانی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فرشاد منبری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: آسفالت معابر، محلات و خیابانهای سطح شهر یکی از خواسته های به حق شهروندان است که یکی از اولویت های این سازمان تولید آسفالت است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری  شهرداری سنندج گفت: تولید، توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر به منظور بهسازی و آسفالت معابر، افزایش ایمنی تردد شهروندان در سطح معابر و تسریع در عبور و مرور خودروها و اجرای طرح های عمرانی انجام می شود.

وی از تولید، پخش و توزیع قریب به 18 هزار تن آسفالت در سطح شهر سنندج در طی سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: بیشترین آسفالت تولید شده در سال گذشته صرف آسفالت و بهسازی معابر سطح منطقه دو و ناحیه منفصل شهری نایسر با 6800 تن و کمترین آن نیز مختص به آسفالت و بهسازی معابر ناحیه ویژه بهاران با 1150 تن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 2200 تن آسفالت تولید شده صرف بهسازی پروژ های عمرانی در حال اجرا شده است.

منبری همچنین اضافه کرد: علاوه بر تولید آسفالت سال گذشته بیش از 7 هزار تن ماسه شسته، 15 هزار و 372 تن اساس و زیراساس، بتن 499 تن، 9هزار و 400 تن سنگ لاشه، 3 هزار و 110 تن سیمان فله و 70 هزار و 700 تن قیر آمار تفکیکی مصالح تحویلی جهت استفاده در سطح مناطق چهارگانه و نواحی منفصل و همچنین پروژه های عمرانی تولید وتوزیع شد.

نظر شما