به میزبانی سنندج؛

نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۱:۵۳
کد خبر: ۸۳۷۵۶۰
نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور مشخص شدند
رقابت های تکواندو سبک هیانگ (ITF) انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان به میزبانی سنندج برگزار شد و طی آن نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو سبک هیانگ (ITF) جوانان و بزرگسالان کشور با حضور نفرات شرکت کننده این دوره از رقابت ها در سنندج برگزار شد.

در این رقابت ها که در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه و با حضور بیش از 100 تکواندوکار از سراسر کشور در اوزان 45، 50، 55، 60، 65، 70 و 70+ کیلوگرم دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آقایان در سالن کارگران شهر سنندج برگزار شد.

در نتایج انفرادی اوزان مختلف رده سنی جوانان در اوازن ۴۵- کیلوگرم مهدیار یزدانی از البرز، ۵۰- کیلوگرم پارسا ظاهری، ۵۵- کیلوگرم هورام رحمانی و ۶۵- کیلوگرم محمد سهند نواگه از کردستان، ۶۰- کیلوگرم مهدی محمدحسنی از کرمان و در وزن ۷۰- کیلوگرم علی نیک جویان و علی بسطامی در وزن ۷۰+ کیلوگرم هر دو از کهکیلویه و بویراحمد عناوین برتر را کسب کردند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان امیرحسین میرحاج در وزن ۵۸- کیلوگرم و سعید طالبی وزن ۶۴- کیلوگرم از اصفهان، محمد فرهمند در وزن 58- کیلوگرم، علی توری در وزن ۷۶- کیلوگرم و در وزن ۸۲+ امیر لطفی هر سه از البرز، وزن ۸۲- کیلوگرم امیر قربانی از تهران و در وزن ۷۰- کیلوگرم کیهان شریعتی به نمایندگی از کردستان در جایگاه نخست قرار گرفتند.

بر همین اساس، نفرات برتر مشخص شده دو رده سنی این رقابت ها از روز چهارم لغایت 14 اردیبهشت ماه به میزبانی خانه تکواندو شهرستان سنندج به مدت ده روز به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

گفتنی است، در اوزان 55- و 60- کیلوگرم به ترتیب نریمان عبدی زر و پارسا اسدی در رده سنی جوانان و کاروان غرابی در وزن 58- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان به نمایندگی از کردستان جایگاه دوم را بدست آوردند و به تشخیص کادر فنی به اردو تیم ملی دعوت شدند.

نظر شما