معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان:

حضور مدیران اجرایی در کنفرانس های علمی موجب نزدیکی دستگاه های اجرایی با دانشگاه می شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۱:۳۶
کد خبر: ۸۳۷۵۶۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با ابراز خرسندی از حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در کنفرانس، این حضور را موجب نزدیکی دستگاه های اجرایی به دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حسین فیروزی در سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق خشک و نیمه خشک با ابراز خرسندی از حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی در کنفرانس، این حضور را موجب نزدیکی دستگاه ها به دانشگاه ها و مراکز پژوهشی عنوان و خاطرنشان کرد: این نزدیکی به نفع توسعه منطقه خواهد بود. 

وی که به عنوان اولین سخنران کلیدی کنفرانس به ارائه مقاله پرداخت، ضمن ابراز همدردی با هموطنان مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: این اتفاق اگرچه ناگوار اما زنگ هشداری بود تا در ساخت و سازها و رعایت حریم رودخانه بیشتر دقت کنیم. 

گفتنی است، دبیر علمی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک (با محوریت آب، انسان و طبیعت) از ارسال ۹۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس خبر داد و گفت: ۷۳ مقاله پذیرفته شده که ۴۲ مقاله به صورت شفاهی و ۳۱ مقاله به صورت پوستر طی نشست های علمی این کنفرانس ارایه می‌شوند.

دکتر مختار هاشمی خاطرنشان کرد: مجوز ISC توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برای این کنفرانس صادر شده و مقالات برتر در پایگاه استنادی نمایه سازی خواهد شد. 

شایان ذکر است، این همایش دو روزه، به همت جهاد دانشگاهی کردستان و اتاق بازرگانی سنندج و همکار دستگاه های ذیربط، برگزار شده است.

 

نظر شما