معضل مسافربرهای شخصی در کرمانشاه/ تاکسیرانی و پلیس برخورد می کند

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۶:۴۳
کد خبر: ۸۳۷۶۷۹
معضل مسافربرهای شخصی در کرمانشاه/ تاکسیرانی و پلیس برخورد می کند
وجود مسافربر‌های شخصی در شهر کرمانشاه به یکی از معضلات جدی برای ناوگان حمل ونقل عمومی تبدیل شده است، طرح برخورد با مسافربر‌های شخصی در شهر کرمانشاه با همکاری پلیس راهور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، سجاد سلیمانی از همکاری  بازرسی سازمان تاکسیرانی استان با پلیس نسبت به فعالیت مسافربرهای شخصی خبرداد و گفت: سازمان تاکسیرانی با تمام عوامل بازرسی در کنار پلیس راهور مرحله دیگری از اجرای طرح برخورد با خودرو‌های غیرمجاز و خاطی را که در عرصه نقل و انتقال و جابجایی مسافران درون شهری دخالت نموده و امنیت اینگونه سفر‌ها به زیرسئوال می‌برند، شروع کرده است. از آغاز سالجاری تاکنون در نتیجه اجرای این طرح بیش از ۵۷ دستگاه خودرو غیرمجاز توقیف و اعمال قانون شده اند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه در پایان گفت: مشخص نبودن محل و مالکیت خودرو، اخذ کرایه اضافه و مبهم بودن صلاحیت رانندگان شخصی از جمله فاکتور‌هایی است که می‌تواند باعث ایجاد ناامنی برای مسافران شود. این سازمان با همکاری پلیس راهور ضمن برخورد با این رانندگان غیرمجاز، تابلو‌های غیرقانونی و غیرمجازی را که خودرو‌های مسافربر شخصی با سوء استفاده از آن‌ها سعی در جلب اعتماد مسافران را دارند، توقیف خواهد کرد.

 

نظر شما