از مصرف خودسرانه دارو دوری کنید

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۳:۱۳
کد خبر: ۸۳۷۷۴۶
از مصرف خودسرانه دارو دوری کنید
مردم داروها را با مشاوره پزشک مصرف کنند؛ عدم استفاده از دارو بدون دستور پزشک گاها مشکل‌ساز شده و یک بیماری ساده را تبدیل به مریضی بدحال کرده که لازم است این مهم رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، چهارمین روز از هفته سلامت را با همیاری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همکاری ستاد برگزاری هفته سلامت، اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه، هیأت‌های ورزشی شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرستان کرمانشاه با هدف ترویج ورزش و تغذیه سالم در مجموعه ورزشی کوثر تحت عنوان «همایش ورزش صبحگاهی و صبحانه سالم» آغاز کردیم.

رئیس اداره تحقیق، توسعه و آموزش‌های مردمی معاونت غذا و‌ دارو در این همایش گفت: بانوان، خانواده را به سوی ورزش و تغذیه سالم هدایت کنند و برای فرار از چاقی، الگوی تحرک را در هر سنی که هست در پیش بگیرند. چراغ راهنما بر روی محصولات درج شده است لازم است قبل از خرید محصولات مصرفی خانواده به میزان قند، چربی و دیگر علائمی که بر روی محصولات درج شده توجه داشته باشیم.

وریا رحیمی در ادامه گفت: مصرف‌کنند‌گان لوازم آرایشی و بهداشتی حتما در مراکز معتبر خریداری کنند و جدا از استفاده اجناس تقلبی پرهیز کنند. نیازمندان به مصرف دارو معمولا داروی خود را به درستی مصرف کنند و در عوض عده‌ای که سالم هستند با یک ناخوشی ساده به طور مرتب و خودسر از داروهای مختلف استفاده می‌کنند.

رحیمی ضمن درخواست دوری از مصرف خودسرانه دارو، گفت: داروها را با مشاوره پزشک مصرف کنند؛ عدم استفاده از دارو بدون دستور پزشک گاها مشکل‌ساز شده و یک بیماری ساده را تبدیل به مریضی بدحال کرده که لازم است این مهم رعایت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز