حبیب الله وفایی:

هنوز رقم نهایی بودجه استان کرمانشاه مشخص نیست

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۱:۲۷
کد خبر: ۸۳۷۷۶۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه: هنوز رقم نهایی بودجه استان کرمانشاه مشخص نیست بخصوص بخشی از بودجه که به افزایش سقف درآمدهای استان مشروط شده است که باید روشن و نهایی شود.

حبیب الله وفایی درباره نرخ بیکاری و اشتغالزایی استان کرمانشاه گفت: اتفاقات خوبی در سال 98 می‌افتد زیرا منابع خوبی برای آن تجهیز شده و هدفمندتر از سال 97 مصرف می‌شود. در همین سال نرخ بیکاری استان کرمانشاه 2.5 درصد کاهش پیدا کرد بنابراین تنها نباید به قرار داشتن کرمانشاه در رتبه اول جدول بیکاری توجه کرد بلکه سیر نزولی آن مهمتر است.

وفایی گفت: نرخ مشارکت اقتصادی استان هم نسبت به سال 96، 1.9 درصد افزایش یافته است، در پی تلاش‌های مسئولان اقتصادی استان برای مهار تورم و مبارزه با گرانفروشی و کم‌فروشی، کرمانشاه از رتبه اول گران‌ترین استان در فروردین 97 به رتبه سیزدهم کشور در اسفند همین سال رسید که یک موفقیت بزرگ است. مجموعه مدیران و مسئولان ارشد استان همسو و هماهنگ هستند و در روش‌ها و مدل‌های اقتصادی راهگشای مشکلات استان، نظرات مشترکی دارند که این یک نقطه قوت محسوب می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه در پایان گفت: شورای نگهبان لایحه بودجه سال 98 را تصویب کرده است اما با توجه به اجازه‌ای که به دولت و سازمان برنامه و بودجه برای اصلاح برخی ردیف‌های آن داده شده، هنوز رقم نهایی بودجه استان کرمانشاه مشخص نیست بخصوص بخشی از بودجه که به افزایش سقف درآمدهای استان مشروط شده است که باید روشن و نهایی شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز