معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان:

کمک های نقدی و غیر نقدی برنامه های هفته جوان تا ۱۵ اردیبهشت به مناطق سیل زده ارسال می شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷:۵۵
کد خبر: ۸۳۷۹۰۳
کمک های نقدی و غیر نقدی برنامه های هفته جوان تا ۱۵ اردیبهشت به مناطق سیل زده ارسال می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: کمک های جمع آوری شده در برنامه های هفته جوان تا ۱۵ اردیبهشت ماه به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد.

گلاویژ فتاحی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان تمامی برنامه های هفته جوان در استان ها به نفع سیل زدگان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: شاخص ترین برنامه ای که در استان کردستان در هفته جوان برگزار می شود جشنواره منطقه ای زاگرس جوان است که در سنندج به مدت شش روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره غرفه هایی برای دستاورد های سازمان های مردم نهاد هر استان دایر شده است که به دلیل عدم حضور استان لرستان غرفه آنها توسط جوانان به غرفه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در محل جشنواره تبدیل شده است.

فتاحی گفت: تمامی برنامه های نشاط و امید و برنامه های مربوط به هفته جوان در شهرستان های استان کردستان به نفع سیل زدگان کشور برگزار می شود و این کمک ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه جمع آوری و آماده خواهد شد.

وی در خصوص نحوه ارسال کمک ها نیز گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در قالب کمک های مردمی توسط سازمان های مردم نهاد به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد استان کردستان تا کنون ۲۲ میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و به این مناطق اعزام کرده اند.

وی در پایان افزود: می بایست جمله بنی آدم اعضای یکدیگرند را عملی کرده و زیر سایه پرچم ایران کشورمان را از نو بسازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز