همزمان با نیمه نیمه شعبان ؛

همایش پیاده روی حرم تا حرم در خلخال برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۲:۴۳
کد خبر: ۸۳۷۹۴۹
همایش پیاده روی حرم تا حرم در خلخال برگزار شد
همزمان با سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) همایش پیاده روی با خانواده حرم تا حرم در خلخال برگزار شد.

به گزارش برنا،در این همایش که روز یکشنبه در مسیر امامزاده پیر سلمان (ع) خلخال تا صحن مطهر امامزاده سید دانیال (ع) در حوالی روستای خانقاه سادات برگزار شد، هزاران نفر از اهالی شهر پس از طی مسیر 6 کیلومتری در صحن امامزاده تجمع کرده و آیین ویژه سالروز نیمه شعبان را به جای آوردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال در این همایش از کسب رتبه برتر این شهرستان از لحاظ وسعت برگزاری همایش های پیاده روی با خانواده و همچنین جشنواره های ورزشی در سال گذشته خبر داد.
رقیه زادمهر گفت: پیاده روی با خانواده به عنوان یک فرهنگ عمومی در بین مردم این شهرستان نهادینه شده است. استقبال گرم خانواده ها از همایش های پیاده روی با خانواده شهری و روستایی موجب شده تا این شهرستان در سال گذشته با برگزاری بیشترین تعداد همایش های پیاده روی با خانواده و توسعه ورزش های همگانی رتبه برتر استان اردبیل را به خود اختصاص دهد.
زادمهراظهار داشت: هیات ورزش های همگانی این شهرستان نیز در سال گذشته موفق به کسب عنوان برترین هیات ورزش های همگانی استان اردبیل و نیز عنوان هیات ممتاز کشور از لحاظ برگزاری همایش های پیاده روی با خانواده و جشنواره های مختلف توسعه ورزش های همگانی شهری و روستایی شد.
در پایان این همایش به قید قرعه به 40 نفر از شرکت کنندگان جوایز نقدی و تجهیزات ورزشی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز