رییس ورزش و جوانان دورود:

کمک رسانی های جوانان دورودی به مناطق سیل زده با همکاری سه سمن در هفته جوان

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۵:۵۴
کد خبر: ۸۳۸۰۵۶
کمک رسانی های جوانان  دورودی به مناطق سیل زده با همکاری سه سمن در هفته جوان
محمود رحمتی گفت: جامعه جوان دوروددر هفته جوان با همکاری سه سازمان مردم نهاد حوزه جوانان کمک های خودرابه مناطق سیل زده انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رحمتی در دیدار جمعی از جوانان برتر  وپرسنل اداره ورزش وجوانان  دورود  با حجت الاسلام حقیان امام جمعه این شهر  که به مناسبت بزرگداشت هفته جوان برگزارشده بود ضمن اشاره به اهمیت و بزرگداشت هفته جوان ،اظهار کرد: محور برنامه های هفته جوان با توجه به سیل اخیر در استان تغییر کرده  و هزینه های مربوطه به کمک و امداد رسانی به مناطق آسیب دیده استان اختصاص یافت .

اوبا اشاره به نقش سمن های حوزه جوانان در کمک به سیل زدگان ، افزود: اداره ورزش و جوانان با همکاری ورزشکاران و تعامل سه سازمان مردم نهاد خورشید آل یاسین، گردشگران حامی طبیعت، و سفیر دانش افلاک‌اقداماتی را در این زمینه انجام دادند.

رحمتی همچنین آماری از حوزه جوانان اداره ورزش و جوانان در زمینه رصد آمارهای پرداختی های تسهیلات ازدواج، آسیب های اجتماعی، اشتغال و حوزه هایی چون اوقات فراغت‌ و آموزش های فنی همچنین در زمینه جذب وایجاد مشارکت های مردمی از طریق سازمان های مردم نهاد وابسته نیز آمار و ارقام لازم را ارائه داد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز