فینال جام حذفی تا ۹۰ درصد قطعی است

رحیمی: ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه آماده بازی فینال جام حذفی خواهد بود

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۴:۰۷
کد خبر: ۸۳۸۰۹۴
رحیمی: ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه آماده بازی فینال جام حذفی خواهد بود
مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه: میزبانی کرمانشاه برای برگزاری فینال جام حذفی تا 90 درصد قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، صابر رحیمی در جشنواره استانی امید و نشاط گفت: با پیگیری‌های چندماه گذشته مسئولان ورزش استان و حمایت استاندار برای میزبانی کرمانشاه در برگزاری فینال جام حذفی، مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری این فینال در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه ایرداتی به این ورزشگاه وارد کرده بودند، اما تمام ایرادات در حال رفع شدن است و تا زمان برگزاری مسابقه این ورزشگاه کاملا آماده بازی خواهد بود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به نشستی هم که با حضور وزیر ورزش و روسای فدراسیون های ورزشی از جمله فدارسیون فوتبال، اسفند سال گذشته در قصرشیرین داشتیم،  میزبانی کرمانشاه برای برگزاری فینال جام حذفی تا 90 درصد قطعی شده است.  همچنین اعتبارات عمرانی حوزه ورزش و جوانان استان طی سال گذشته جذب شده است و امسال هم بنا داریم اعتبارات مناسبی در این دو حوزه را دریافت کنیم.

رحیمی ادامه داد: هفته گذشته درحالی حدود سه میلیارد تومان را بین هیات‌های ورزشی استان تقسیم کردیم و به هر هیات حدود 20 میلیون و حتی برخی هیات ها 100 میلیون تومان پرداخت شد که در سالهای گذشته هر هیات حدود سه میلیون تومان از اداره کل اعتبار می‌گرفت. : در پرداخت اعتبارات به هیات‌ها حتی هزینه‌های اعزام‌ها که چند مورد آنها اعزام به خارج از کشور است نیز واریز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان گفت: از آنجایی که به توانمندی‌های جوانان اعتقاد داریم، لذا در نظر داریم تا فعالیت‌هایی که مربوط به حوزه معاونت جوانان استان هست را به سمن‌های این حوزه واگذار کنیم. خانه جوان کرمانشاه که بزرگترین ویکی از بهترین خانه های جوان ایران است، با اعتبار حدود هشت میلیارد تومان در مساحت دو هزار متر مربع و در هشت طبقه طی ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد. اعتبار احداث خانه جوان اسلام آبادغرب نیز تامین شده و پیمانکار در حال ساخت این خانه جوان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز