"معاون جوانان وامورفرهنگی ورزش و جوانان لرستان" در گفت وگوبا برنا،خبرداد:

حضور فعال تیم های روانشناسی اداره کل ورزش وجوانان استان در مناطق سیل زده پلدختر/ اعزام ۵روانپزشک به مناطق سیل زده طی هفته آینده / توزیع بروشور های روانشناسی در بین سیل زدگان

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۹:۱۱
کد خبر: ۸۳۸۱۸۷
حضور فعال تیم های روانشناسی اداره کل ورزش وجوانان استان در  مناطق سیل زده پلدختر/ اعزام ۵روانپزشک به مناطق سیل زده طی هفته آینده / توزیع بروشور های روانشناسی در بین سیل زدگان
"عبدالله عزیزپور" از راه اندازی سه ایستگاه مشاوره رایگان وحضور فعال تیم های روانشناسی در مناطق سیل زده پلدختر توسط دستگاه ورزش وجوانان لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزپور در این گفت وگو ،اظهارکرد: در اجرای منویات رییس جمهور وبرحسب دستور مقام عالی وزارت ورزش  وجوانان وتاکید مدیرکل ورزش وجوانان لرستان مبنی براعزام گروه روانشناسان به مناطق سیل زده سه گروه روانشناس  که با دستگاه ورزش وجوانان در همکاری هستند را به شهرستان سیل زده پلدختر اعزام کردیم .

او با اشاره به بروز خسارات روحی وروانی ناشی از سیل اخیر در بین مردم سیل زده پلدختر ،افزود: این  روانشناسان با توجه به تکنیک های درمانی خاص خود  در جهت  بهبود شرایط روحی وروانی وکاهش آلام آنان تلاش می کنند.

 عزیزپوربااشاره به استفاده از روانپزشکان  استانهای دیگر از اعزام 5 روانپزشک از استان البرز به مناطق سیل زده پلدختر طی هفته آینده خبرداد و گفت: این روانپزشکان با مستقر شدن در مناطق سیل زده راهکارهایی برای عبور از شرایط پسابحران وایجاد امیدواری در زندگی برای جلوگیری از افسردگی به مردم خسارت دیده  ارائه می دهند.

 معاون جوانان  وامور فرهنگی ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر نقش سازنده روانشناسان در شرایط بحرانی ناشی از از بلایای طبیعی ،یادآورشد: این روانشناسان با مردم سیل زده وقت می گذارند و با همه اقشاراین  جامعه هدف نیز صحبت می کنند وبا ارائه راهکارهای مختلف روانشناسی باعث تسکین آنان وامیدواریشان به زندگی در جهت ساختن آینده  وبازسازی زندگی شان می شوند.

او با بیان اینکه این روند تا رسیدن مناطق سیل زده به وضعیت عادی ادامه خواهدداشت ،خاطر نشان کرد: هدف ما ابتدا ایجاد آرامش روانی در بین مردم  سیل زده با بیرون آوردن آنان از شرایط بحرانی است ودیگر آنکه با ایجاد یک کار میدانی در جهت  شناخت خواسته ها و مطالبات مردم سیل زده براساس داده های روانشناسی وتحقیق های صورت گرفته وارائه نتایج آن  به مسئولین  گام برمی داریم.

عزیزپور در ادامه از توزیع بروشور های روانشناسی در بین مردم سیل زده  خبرداد و گفت : این بروشور های روانشاسی در  جهت آموزش تکنیک های خاص روانشناسی  به مردم وایجاد  آرامش در آنان  در سطح مناطق سیل زده شهر وروستا وکمپ های سیل زدگان  توزیع خواهدشد.

معاون  جوانان وامور فرهنگی ورزش وجوانان لرستان همچنین از راه اندازی  سه ایستگاه مشاوره رایگان در کمپ  سیل زدگان پلدخترخبرداد و عنوان کرد:  این روانشناسان علاوه براینکه هرروز با مردم سیل زده در ارتباط هستند  دراین ایستگاه ها نیز به مراجعه کنندگان مشاوره های لازم را ارائه می دهند .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز