معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان:

توجه رسانه ها به جوانان باعث کاهش آسیب های اجتماعی دارد

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۸:۰۴
کد خبر: ۸۳۸۲۵۰
توجه رسانه ها به جوانان باعث کاهش آسیب های اجتماعی دارد
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: توجه رسانه ها علل خصوص صدا و سیما به سازمان های مردم نهاد باعث کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ گلاویژ فتاحی در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد و جوانان با استاندار کردستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: نشست امروز استاندار کردستان همگام با جشنواره زاگرس جوان که به همت جوانان این استان برگزار می شود همگام شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان کردستان را به عنوان پایلوت انتخاب کرد که برنامه هفته جوان در منطقه غرب کشور در آن برگزار شود.

وی افزود: مشکلات حوزه جوانان و راه حل های آن نیز مشخص و قابل حل است.

فتاحی با اشاره به تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور، افزود: تسریع بخشی در بحث شناسه حقوقی سازمان های مردم نهاد از دغدغه های این جوانان است که می بایست پیگیری شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: مسکن، اشتغال، بیمه و بسیاری دیگر از مشکلات جوانان می تواند در ستاد ساماندهی امور جوانان پیگیری شود.

وی گفت: توجه رسانه ها علل خصوص صدا و سیما به سازمان های مردم نهاد باعث کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

گفتنی است، در خاتمه این جلسه استاندار کردستان ضمن دستور پیگیری برای احداث خانه جوانان سمن ها در ادامه مبلغ بیست میلیون تومان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان به این سمن ها اهدا کرد.

نظر شما