پیروزی قاطع تیم فوتسال بانوان دانشجویان ایران برابر اسکاتلند

هت تریک سارا شیربیگی در مسابقات فوتسال برابر اسکاتلند

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۸:۵۸
کد خبر: ۸۳۸۴۴۶
هت تریک سارا شیربیگی در مسابقات فوتسال برابر اسکاتلند
تیم منتخب فوتسال بانوان دانشجویان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات جهانی فوتسال دانشجویان برابر اسکاتلند به پیروزی رسید. سارا شیربیگی بازیکن ارزشمند کرمانشاهی تیم ملی فوتسال ایران، ستاره تیم دانشجویان بود که با به ثمر رساندن یک گل در نیمه نخست و دو گل در نیمه دوم، هت تریک کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مسابقات فوتسال دانشجویان جهان در حالی از امروز در بروکسل بلژیک آغاز شد که تیم فوتسال بانوان دانشجویان ایران موفق شد در اولین گام حریف اروپایی خود را با شکست سنگینی بدرقه کند.

ایران و اسکاتلند امروز در آغاز دور گروهی مسابقات فوتسال بانوان دانشجویان جهان به مصاف هم رفتند که ایران توانست با به ثمر رساندن ۳ گل در هر نیمه در نهایت ۶ بر صفر اسکاتلند را شکست دهد و تورنمنت را با برد آغاز کند.

در این مسابقه سارا شیربیگی بازیکن اهل اسلام آباد غرب و ارزشمند تیم ملی فوتسال ایران، ستاره تیم دانشجویان بود که با به ثمر رساندن یک گل در نیمه نخست و دو گل در نیمه دوم، هت تریک کرد. فاطمه اعتدادی دو گل و مهتاب بنایی یک گل برای ایران به ثمر رساندند. فرزانه توسلی سنگربان محبوب تیم ملی نیز این بار در ترکیب تیم دانشجویان چند موقعیت جدی حریف را دفع کرد.

ایران در دومین دیدار خود به مصاف بلژیک، میزبان مسابقه می‌رود. آلمان، فرانسه و کاتالونیای اسپانیا دیگر تیم‌های حاضر در مسابقات فوتسال دانشجویان زن جهان هستند و این مسابقات در بخش مردان نیز برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز