استاندار کرمانشاه عنوان کرد؛

نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه دلیل عدم تمایل سرمایه گذاری/ نقش کرمانشاه در زمینه جذب تسهیلات اشتغال روستایی

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۵:۱۵
کد خبر: ۸۳۸۴۴۸
نرخ بالای بیکاری در کرمانشاه دلیل عدم تمایل سرمایه گذاری/ نقش کرمانشاه در زمینه جذب تسهیلات اشتغال روستایی
کرمانشاه در زمینه جذب تسهیلات اشتغال روستایی جزو استان‌های برتر کشور شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، عملکرد کرمانشاه در زمینه جذب تسهیلات اشتغال روستایی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کرمانشاه در زمینه جذب تسهیلات اشتغال روستایی جزو استان‌های برتر کشور شناخته شده است. استان کرمانشاه در زمینه طرح‌های مصوب شده در این حوزه رتبه 13، طرح‌های منعقد شده رتبه هفتم، طرح‌های پرداخت شده رتبه دوم در کشور را دارد.

بازوند گفت: استان کرمانشاه جزو استان‌های برتر در زمینه ارسال طرح به کارگروه ملی در کشور است، همچنین سرمایه‌گذاری‌های متعددی انجام داده شده،  ولی سرمایه‌گذاران تمایلی ندارند در استانی مانند کرمانشاه که از نرخ بالای بیکاری رنج می‌برد به سرمایه‌گذاری‌های جدید بپردازد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: طرح‌های چند میلیاردی راکد و نیمه‌راکد بسیاری در استان وجود دارد، بعضی از  بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغال در مناطق زلزله‌زده، در این شهرستان‌ها شعبه ندارند که این موضوع مشکلات بسیاری را برای زلزله‌زدگان ایجاد کرده است. شرایط تسهیلات اشتغالزایی در مناطق زلزله‌زده مانند تسهیلات حوزه بازسازی مسکن نیست؛ تسهیلات اشتغالزدایی در این مناطق  تابع ضوابط بانک است.  این روند کاری بانک‌های عامل امکان جذب تسهیلات را برای متقاضی دشوار کرده است.

بازوند در پایان باقدردانی از مدیریت سازمان بهزیستی عنوان کرد: سازمان بهزیستی با مدیریت محسنی‌بندپی برای نخستین‌بار به موضوع بسیار مهم بازسازی روح و روان آسیب‌دیدگان از زلزله در استان کرمانشاه پرداخته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز