معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی خبرداد؛

ﺟﻠﺴﻪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ اﺟﺮای ﻃﺮح ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻬﺎرت ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪ

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۲:۴۳
کد خبر: ۸۳۹۲۹۵
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از بررسی جزئیات اجرای طرح سرباز مهارت در این استان با حضور نمایندگان دستگاههای متولی خبرداد.

به گزارش برنا از اراک  ؛ مرتضی امیدی در گفتگو با برنا  افزود : ﺟﻠﺴﻪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ اﺟﺮای ﻃﺮح ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻬﺎرت ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﺟﻬﺎد داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺠﺮی ﻃﺮح در ﻣﺤﻞ دﻓﺘﺮ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و اﻣﻮر ﺟﻮاﻧﺎن ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪ.

ﻣﻌﺎون ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و اﻣﻮر ﺟﻮاﻧﺎن ﻋﻨﻮان ﮐﺮد: در راﺳﺘﺎی ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﺷﺪه ﻓﯽ ﻣﺎﺑﯿﻦ وزارت ورزش و ﺟﻮاﻧﺎن و ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ و ﺑﺎ اﺑﻼغ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﺎﻣﺎﻧﺪﻫﯽ اﻣﻮر ﺟﻮاﻧﺎن وزارت ﻣﺘﺒﻮع ، ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ ای ﺑﯿﻦ اداره ﮐﻞ ورزش و ﺟﻮاﻧﺎن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎ و ﺟﻬﺎد داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ اﺳﺘﺎن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺠﺮی ﻃﺮح در اﺳﺘﺎن ﻣﻨﻌﻘﺪ ﺷﺪه است.

امیدی تصریح کرد: این جلسه برای هماهنگی بیشتر واجرای طرح تشکیل شده است وامیدواریم بتوانیم با توجه به سیاستهای وزارت ورزش وجوانان شاهد ارتقاء دانش سربازان به جهت کسب مهارت و در نهایت کارآفرینی جوانان باشیم.

وی در پایان گفت : اﺳﺎﺗﯿﺪ دوره از ﺑﯿﻦ اﻓﺮاد ﮔﺰﯾﻨﺶ ﺷﺪه و ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ خواهد بود.

شایان ذکر است در این جلسه نمایندگان سپاه روح الله ،نیروی انتظامی وجهاد دانشگاهی ﻧﯿﺰ ﺿﻤﻦ اﺳﺘﻘﺒﺎل و ﻫﻤﮑﺎری در اﺟﺮای ﻃﺮح و ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﮐﯿﻔﯽ ﺳﺎزی دوره و اﺳﺘﻔﺎده از اﺳﺎﺗﯿﺪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و ﻣﻮرد ﺗﺄﯾﯿﺪ، ﺑﻪ اراﺋﻪ ﻣﺸﮑﻼت ﻣﻮﺟﻮد و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات در راﺳﺘﺎی اﺟﺮای ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﻃﺮح ﺳﺮﺑﺎزﻣﻬﺎرت ﭘﺮداﺧﺘﻨﺪ.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز