معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هرسین:

کلیه خسارات از طریق صندوق بیمه کشاورزی به واجدین خسارت پرداخت می شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۵:۴۳
کد خبر: ۸۳۹۷۲۵
کلیه خسارات از طریق صندوق بیمه کشاورزی به واجدین خسارت پرداخت می شود
به منظور بررسی دستورالعمل اجرایی نحوه و چگونگی پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان خسارت دیده از سیل فروردین ماه 1398جلسه ای در محل فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، این جلسه که به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امورعمرانی فرمانداری و با حضور بخشداران مرکزی و بیستون ، رئیس و کارشناسان بانک کشاورزی و روسای ادارات جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، دامپزشکی و امور عشایری تشکیل شد.

نجف میرزاحسینی در این جلسه اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل مذکور کلیه بهره برداران اراضی زراعی ، باغی و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی که خسارت وارده به آنها از طریق صندوق بیمه کشاورزی پرداخت  میگردد نیز در صورت تایید کارگروه استانی مشمول دریافت کمک های بلاعوض این تصویب نامه خواهند بود مشروط به اینکه جمع کل غرامت دریافتی از صندوق بیمه کشاورزی و کمک بلاعوض موضوع این تصویب نامه از کل خسارت وارده به بهره بردار بیشتر نباشد.

میرزاحسینی افزود: صرفا آن دسته از بهره برداران اراضی زراعی، باغی و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی که با تایید کارگروه شهرستانی و استانی متاثر از سیل متحمل خسارت و یا تخریب شده اند  متناسب با درصد خسارت وارده مورد تایید کارگروه استانی ، مشمول دریافت تسهیلات بانکی این تصویب نامه میگردند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ادامه داد: تعیین میزان خسارت وارده توسط کمیته تخصصی که متشکل از ادارات مرتبط با موضوع است انجام خواهد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز